تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۸۰۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امرايي: به عشق مردم مسجدسلیمان بازی می‌کنیم

مهاجم تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با بیان این‌که امیدوارم سال خوبي در اين تيم داشته باشم و نفت بتواند در ليگ بماند، گفت: پس از جدایی از پدیده می‌خواستم به تیمی بیایم که فکرم آزاد باشد.

كيوان امرايي در ابتدا درباره پیوستنش به نفت مسجدسلیمان، اظهاركرد: به جز مصدوميتي كه ابتداي فصل برايم پيش آمد، در پديده شرايط خوبي داشتم و بازي هم مي‌كردم ولي يكسري مسايل پيش آمد كه خودم ترجيح دادم از اين تيم جدا شوم كه براي فسخ قرارداد كه از سوي خودم بود با آقای مرزبان صحبت كردم تا از این تیم جدا شوم. من 70 درصد از قراردادم را بخشيدم و مقداري هم پول دادم تا از اين تيم جدا شوم.

وي بيان‌كرد: ​بعد از جدايي از پدیده با تیم پيكان هم صحبت كردم ولي يكسري داستان‌ها پيش آمد كه ترجيح دادم به نفت مسجدسليمان بيايم و خدا را شكر مسجدسليمان مردم بسيار فوتبال دوستي دارد. اين تيم از نظر مالي و شرايط ساختاري‌ای كه ساير باشگاه دارند، با مشكل مواجه است و ما چيزهای ابتدايي كه يك تيم ليگ برتري بايد داشته باشد را نداريم ولي تنها چيزي كه دارد و شايد بالاتر از ليگ برتر باشد، جو مردم آن است و اين دلگرمي خيلي خوبي براي ما است و به ما انگيزه مي‌دهد.

اين بازيكن تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت:​ نفت در نيم‌فصل، چند بازيكن بسیار خوب جذب كرده است كه مي‌توانند به تيم كمك كنند و به نظرم مسوولان استان خوزستان و مسجدسليمان بايد به اين تيم كمك كنند، چرا كه اين تيم حيف است. ما وقتی که يك تمرين معمولي داريم، تقريبا 2 هزار نفر براي تماشاي تمرينات‌مان به ورزشگاه مي‌آيند. اين مردم خيلي خوب فوتبال را مي‌فهمند و دنبال مي‌كنند و ما هم به عشق اين مردم بازي مي‌كنيم، چرا كه شرايط آن‌جا، شرايط كار كردن نيست و مسوولان بايد كمك كنند. اگر پرداختي ما را با ساير بازيكنان ليگ برتری مقايسه كنید، اصلا در حد ليگ برتر نيست و با بازيكنان ما قراردادهاي آن‌چناني بسته نشده است.

وي در پاسخ به اين سوال كه مطمئنا شما بيش از پيوستن به نفت مسجدسليمان از مشكلات اين تيم باخبر بوديد، پس چه چيزي باعث آمدن شما به اين تيم شد؟ گفت: مشكل من مشكل پولي نبود كه از پديده جدا شدم. من مي‌خواستم جايي باشم كه فكرم آزاد باشد، در حالی که من در پديده راحت پولم را مي‌گرفتم و اين باشگاه وقتي قول می‌داد كه فلان تاريخ پول مي‌دهد، ​واقعا اين كار صورت مي‌گرفت. مشهد شهر خوبي است و مشكلي نداشتم.

امرايي در ادامه با بيان اين‌كه مردم بسيار دلسوزي اطراف تيم نفت مسجدسليمان هستند، ​عنوان‌كرد:​ بازيكنان این تیم واقعا با جان و دل كار مي‌كنند و درست است که امكانات و ساختار آن در حد تيم‌هاي ديگر نيست ولي برخي چيزهاي آن خوب است و مي توان با آن كار كرد. ان‌شاالله مسوولان كمك كنند و مشكلات مالي هم حل شود تا نفت مسجدسليمان از مشكلاتي كه دارد، نجات پيدا كند.

وي همچنین درباره شركت اين تيم در تورنمنت چهارجانبه خوزستان و قهرمانی تیمش، گفت: اين تورنمنت براي ما و ساير تيم‌ها خيلي به موقع بود. ما دو بازي خيلي سخت مقابل فولاد نوين و استقلال اهواز داشتيم و باتوجه به اين‌كه تيم ما چند تغيير اساسي داشت، اين مسابقات به هماهنگي نفرات جديد و قبلي تيم‌مان خيلي كمك كرد و براي شناخت مكوندي از بازيكنان هم بسيار خوب بود. در كل اين تورنمنت محك خيلي خوبي بود. ان‌شاالله در فرصت باقي‌مانده تا شروع ليگ، تيم‌مان بهتر شود و بازيكنان بيشتر با هم هماهنگ شوند. من در اين تورنمنت موفق به گلزني شدم و پاس گل هم دادم و به نظرم نفرات جديدی كه به تيم اضافه شده‌اند، خوب كار كردند و آقاي مكوندي هم راضي بود. ان‌شاالله سال خوبي در اين تيم داشته باشم و نفت بتواند در ليگ بماند.

بازيكن تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در پاسخ به اين سوال كه آیا با توجه به شرايطي كه تیمش دارد، مي‌تواند در ليگ بماند؟ گفت: به نظرم تيم ما اين پتانسيل را دارد تا از رده​‌اي كه در آن قرار داد، بالاتر بياد. به هر حال برخي مواقع فقط توانايي فني تيم كافي نيست و وقتي شرايط روحي بازيكن مناسب نباشد از نظر فني هم عملكردش پايين مي‌آيد و اميدوارم كه مسوولان كمك كنند و اگر شرايط خوب باشد، باور كنيد رده تيم ما حتي مي‌تواند تك رقمي هم بشود.

وي در پايان در ارزيابي‌اش از سطح مسابقات 17 هفته سپري شده از ليگ،​ عنوان‌کرد: تيم‌ها خيلي با يكديگر متفاوت نيستند و مسابقات به صورتي بود كه جايگاه تيم ها با يك برد و يك شکست تغيير مي‌كرد. به نظرم امسال تيم ها فاصله آن‌چناني با يكديگر ندارند. سال گذشته مي‌گفتيم كه استقلال و سپاهان از تيم‌هاي مدعي هستند ولی امسال تيم‌ها خيلي به يكديگر نزديك هستند و بازيكنان بين تيم‌ها پخش شده‌اند. تا اين‌جا ليگ خوبي داشته ايم و مطمئن باشيد اين ليگ از آن ليگ​هايي است كه تا هفته پاياني آن، هيچ چيزي درباره تيم قهرمان و يا تيم‌هاي سقوط‌كننده، مشخص نيست و به همين دليل امسال ليگ جذابي داريم.

مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار