تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۸۰۴۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صادقی:
درگیری‌های جمعه‌شب اهواز هیچ کشته‌ای نداشته است
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب اهواز گفت: هیچ فردی در درگیری هایی که جمعه شب در منطقه کوی علوی این شهرستان رخ داد، کشته نشده است.

به نقل از دادگستری خوزستان، علی اصغر صادقی گندمانی اظهار کرد: به رغم شایعات منتشر شده فراوان در فضای مجازی، هیچ فردی در این درگیری ها کشته نشده و تنها یک نفر زخمی شده است.

وی افزود: رسانه ها نباید بدون اطمینان از صحت یک موضوع، اخبار را منعکس کنند چرا که این امر موجب ایجاد احساس نا امنی در میان مردم می شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: این دادسرا با قاطعیت هرچه تمام تر با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی برخورد کرده و هیچگونه اغماضی را نسبت به آنان اعمال نمی کند.

صادقی گندمانی تصریح کرد: درگیری های جمعی اثرات سوء و غیرقابل جبرانی را به دنبال دارد و همه دستگاه های مسئول، به ویژه نهادهای فرهنگی و آموزشی استان، باید با فرهنگ سازی مانع از بروز چنین حوادث ناگواری در جامعه شوند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
0
15
واقعا جای تاسف داره در مملکتی که بر اساس اعتقادات دینی اگر کسی به قصد رعب مردم سلاح بدست بگیرد مفسد فی الارض شناخته می شود روزانه شاهد چندین مورد تیراندازی ، کیف قاپی و . . . . هستیم . کاش یکی از این موارد برای مسئولین ارشد استانی پیش بیاید تا درک کنند ما مردم چه می کشیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
13
این چه جور خبر رسانی نه مشخص کی بودن ..دلیل چه بوده وبقیه چیزها..خبر رسانی نمیکردین سنگینتر بودین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
1
5
من توی منطقه گلستان جمعه شب صدای تیراندازی های زیادی را شنیدم که شبیه مانور بود از هرکس سوال می کردم اظهار بی اطلاعی می کرد. پس درگیری توی کوی علوی بوده...
:
:
:
آخرین اخبار