تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۸۰۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد:
برگزاری مانور بزرگ مبارزه با مواد مخدر در خرمشهر
فرماندار خرمشهر از برگزاری مانور بزرگ مبارزه با مواد مخدر در این شهر خبر داد.

ولی‌الله حیاتی امروز اظهار کرد: با هدف مبارزه با بلای خانمان‌سوز اعتیاد و پیشگیری از مصرف مواد مخدر، روز شنبه چهارم بهمن ماه در نخستین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر راس ساعت 9 صبح در امتداد جاده ساحلی خرمشهر مانور بزرگ مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

وی از شرکت تمام اقشار مردم خرمشهر در این راهپیمایی خبر داد و عنوان کرد: دانشجویان، دانش‌آموزان، اصناف مختلف، سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های مذهبی و فرهنگی مختلف، بسیجیان، روستاییان و سایر اقشار مردم با هدف نمایش عزم عمومی برای مبارزه با مواد مخدر و آگاهی عمومی از راه‌های ابتلا به مواد مخدر و رهایی از این بلای خانمان‌سوز در این مانور شرکت می‌کنند.

فرماندار خرمشهر در ادامه بیان کرد: فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از کارشناسان فعال مبارزه با مواد مخدر سخنرانی خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی مختلف در برگزاری این مانور همکاری لازم را دارند، افزود: در کنار این مانور غرفه‌های نمایشگاهی و آموزشی، مشاوره و برنامه‌های فرهنگی نیز وجود خواهد داشت و از جمعی از رهایی‌یافتگان از مواد مخدر نیز تجلیل خواهد شد.

حیاتی در پایان تشریح کرد: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، برنامه‌های مختلفی همچون اجرای تئاترهای خیابانی در طول این هفته و سایر برنامه‌های متنوع در سطح شهرستان، تدارک دیده شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار