تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۸۰۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارشاد ایذه خبر داد:
راه‌اندازی هیئت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شهرستان ایذه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه از ساماندهی وضعیت خبرنگاران شهرستان خبر داد و گفت: به‌زودی هیئت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایذه فعال می‌شود.

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی با خبرنگاران این شهرستان، صبح امروز به ریاست رضا صیدعالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه و با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل اداره ارشاد برگزار شد.

رضا صیدعالی در این جلسه با بیان اینکه نگاه خبرنگار یک نگاه هنری است، اظهار کرد: این نخستین نشست با اصحاب رسانه در شهرستان است که صورت می‌گیرد و امیدواریم که به نتیجه مطلوب خود برسیم.

وی با بیان اینکه وقتی عده‌ای بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در راستای پیشرفت شهرستان و انعکاس مشکلات شهر خود قدم بر می‌دارند باعث امیدواری است، گفت: با دیدن این همه تلاش، نیاز به حمایت از این قشر دیده می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه افزود: بدون شک رسالت خبرنگار، انتقال اخبار سریع و دقیق برای آگاهی عموم و پیشرفت است و قضاوت‌ها باید توسط اهل آن و از نگاه خواننده باشد.

صیدعالی خبرنگاری را یک شغل پرخطر دانست و خاطرنشان کرد: یک خبر سازنده می‌تواند باعث پیشرفت و عمران یک منطقه شود و بر عکس این مسئله نیز وجود دارد.

وی با انتقاد از روی آوردن مردم تنها به روزنامه‌های ورزشی، خواستار مطالعه روزنامه‌ها و اخبار غیرورزشی از جمله فرهنگی، اجتماعی و... شد.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه احتیاط نباید کار انتقال خبر را کم‌رنگ کند، افزود: ادارات نیز برای انتقال مشکلات و برنامه‌های خود، باید با اصحاب رسانه تعامل بیشتری داشته باشند.

وی در راستای سامان‌دهی به فعالیت خبرنگاران شهرستان افزود: یک مکان باید به خبرنگاران شهرستان اختصاص داده و فعالیت افراد در شهرستان به‌صورت رسمی شناخته شود.

صیدعالی در پایان با اشاره به جلسات هم‌اندیشی دیگر در این زمینه گفت: با تلاش و همکاری سایر اصحاب رسانه، به‌زودی هیئت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شهرستان فعال و برای خبرنگاران کارت شناسایی مربوط به این اداره صادر می‌شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ایذه
:
:
:
آخرین اخبار