تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۸۰۵۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:‌
فرهنگ كار تعاوني در بهبهان نهادينه شده است
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: خوزستان و به ویژه شهرستان بهبهان جزو معدود مناطق كشور است كه فرهنگ تعاونی به خوبي در آن نهادينه شده است.

به گزارش خوزنیوز، سيد علي اكبر طاهايي، در هشتمين جلسه شوراي هماهنگي مديران كه در محل فرمانداري شهرستان بهبهان برگزار شد ضمن ابراز تشكر از مهمان نوازي مسوولان استاني، ‌هدف از اين سفر را آشنايي با ظرفيت گل نرگس شهرستان بهبهان عنوان كرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود:‌ امروز شاهدیم كه بخش وسيعي از اشتغال و فعاليت هاي اقتصادي شهرستان بهبهان به  پرورش گل نرگس اختصاص دارد كه اميدواريم در آينده نزديك با بهره گيري از ظرفيت هاي اتحاديه تعاوني هاي گل و گياه و روش هاي نوين كشاورزي در فرايند دسته بندي و صادرات گل نرگس، شاهد تحول عظيمي در اين عرصه باشيم .

طاهايي در پايان گفت:‌ اخيراً كلانتري، معاون تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در سفري كه به  استان خوزستان داشته اند ، تفاهم نامه  سند عالي توسعه تعاون را با استاندار استان به امضاء رسانده اند كه اميدواريم با توجه به فضاي همدلي و ظرفيت هاي صنعتي و كشاورزي اين استان شاهد شكوفايي هر چه بيش تر بخش تعاونی در خوزستان باشيم . 

مردم بهبهان از مسوولان توقع پيگيري مشكل های شان را دارند

نماينده مردم بهبهان در مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم بهبهان مردمي قانع  و متعهد به نظام هستند اما از مسوولان توقع پيگيري مشكل های شان را دارند.

محمد باقر شريعتي  در هشتمين جلسه شوراي هماهنگي مديران حوزه تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت:‌ مردم شهرستان بهبهان آگاه و فرهيخته هستند و قبولي 14 نفر از دانش آموزان يك كلاس اين شهرستان در رشته پزشكي شاهدي بر اين مدعاست.

شريعتي گفت:‌ دانش آموزان و دانشجويان بهبهاني از قديم الايام تا كنون در جشنواره هاي علمي و پژوهشي حرف اول را مي زنند. در دوران جنگ تحميلي نيز مردم بهبهان رشادت هاي بسياري از خود نشان دادند و حدود 60 درصد از سرداران شهيد از شهداي والامقام اين شهرستان هستند.

نماينده مردم بهبهان در مجلس شوراي اسلامي افزود‌: با اين وجود امروز مردم بهبهان از مشكل های عديده اي رنج مي برند، مردم بهبهان مردمي قانع و متعهد به نظام هستند اما از مسوولين توقع پيگيري مشكل های شان را دارند.

وي در پايان گفت: بيكاري يك مشكل ملي است و مردمان بهبهان نيز با آن دست به گريبان هستند و قطعاً وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و مجموعه همكاران ايشان در حال رصد و چاره انديشي براي كاهش و حل آن هستند.
:
:
:
آخرین اخبار