تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۸۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزايش تعطيلي عيد فطر با 2 شرط

عضو هيأت رئيسه مجلس گفت: مطرح شدن لايحه افزايش تعطيلي عيد فطر در جلسه فرداي مجلس منوط به پايان رسيدگي به لايحه امور كمرگي و رأي آوردن تغيير دستور مجلس است.

محمدحسين فرهنگي نماينده تبريز در مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاين در خصوص سرنوشت لايحه افزايش تعطيلي عيد فطر گفت: در حال حاضر مجلس مشغول بررسي لايحه امور گمركي است كه حدو ۲۰ ماده از اين لايحه ۱۶۳ ماده‌اي باقي مانده كه در دستور كار فرداي مجلس قرار دارد.

وي افزود: از آنجا كه لايحه افزايش تعطيلي عيد فطر يك فوريتي شده است و از طرف ديگر برخي از لوايح و طرحهاي يك فوريتي در دستور كار مجلس قرار دارد، بعد از پايان رسيدگي به لايحه امور گمركي، بايد تقاضاي تغيير دستور در صحن مجلس رأي بياورد تا بتوان لايحه افزايش تعطيلي عيد فطر را در صحن مجلس مطرح كرد.

عضو هيأت رئيسه مجلس تصريح كرد: اگر لايحه مذكور در صحن مجلس تصويب شود و از آنجا كه شوراي محترم نگهبان اين مصوبه را بررسي و نظر خود را اعلام خواهد كرد، تعطيلي عيد فطر امسال افزايش مي يابد.

به موجب اين لايحه دولت، علاوه بر تعطيلي روز عيد فطر، روز بعد از آن نيز تعطيل خواهد بود.چنانچه روز بعد از عيد فطر تعطيل رسمي باشد روز بعد از آن نيز تعطيل خواهد بود.

برچسب ها: تعطیلی عید فطر
:
:
:
آخرین اخبار