تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۸۰۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم جلوگیری از سوءگرایی در گردشگری سلامت
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز بر لزوم هماهنگي بين بيمارستان‌ها و شركت​هاي حد واسط و گردشگري برای فعالیت در زمینه گردشگری سلامت تاکید کرد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز بر لزوم هماهنگي بين بيمارستان‌ها و شركت​هاي حد واسط و گردشگري برای فعالیت در زمینه گردشگری سلامت تاکید کرد.

دکتر ايرج نظري در نشست هماهنگي گردشگري سلامت که امروز (1 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت در بخش گردشگری سلامت، كار ساده​اي نيست و در عين حال اگر در این زمینه برنامه​ريزي نشود و مشخص نشود كه هر ارگان تا چه حد و مرزي بايد كار را انجام دهد، قطعا با معضلاتي روبه‌رو خواهيم شد.

 وي بيان كرد: در گذشته به دلیل نابساماني​هايي كه در امر گردشگري سلامت وجود داشت، ظرفيت​هاي ما در جاي خود معرفی نشدند ولی اکنون در حال نزديك شدن به نتیجه هستيم تا كار را به صورت رسمي و منظم آغاز كنيم.

نظری گفت: زيرساخت​هاي لازم براي يك سري از خدماتي كه مي​خواهيم ارائه دهيم، به خوبي فراهم نشده است و همين موجب ضعف در اجراي برنامه​ها خواهد شد لذا كساني كه مي​خواهند به بخش گردشگری سلامت وارد شوند بايد اين مسائل را در نظر بگيرند و نگذارند كوچكترين مشكلي پيش بيايد.

وی عنوان كرد: در حال حاضر نگراني در بخش گردشگری سلامت بيشتر مربوط به فضاهاي فيزيكي است كه در اختيار بخش​هاي مختلف درماني استان خوزستان قرار دارند. ما حتي در بعضي بيمارستان​هاي خصوصي روزهايي را داريم كه 130 درصد اشغال تخت دارند و اين حجم کار، مي‌تواند موجب به وجود آمدن مشكلاتي شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز تصريح كرد: بيمارستان​ها خدماتشان را قبلا ارائه مي‌كردند و اكنون نيز ارايه مي‌دهند بنابراین در بحث بيمارستان​ها خيلي مشكلي نداريم اما از آنجايي كه در زمینه گردشگری سلامت، ارگان‌هاي ديگري همچون شركت​هاي حد واسط و گردشگري به مجموعه ما اضافه شده​اند و از اين به بعد قرار است حضور داشته باشند، بايد هماهنگي بين اين دو بخش با بخش​هاي ذی‌ربطی كه در حال ارائه خدمات نهايي هستند بسیار دقيق و منظم و با حدود مشخصي باشد تا هيچ گونه سوءگرايي در اين روابط ايجاد نشود و همه بیماران بتوانند به صورت مساوي و با شرايط يكسان از خدمات استفاده كنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار