تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۸۰۷۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیرازی خبر داد:
بودجه 94 شهرداری آبادان تقدیم شورای شهر می‌شود
شهردار آبادان از تقدیم بودجه شهرداری این شهر به شورای اسلامی شهر آبادان طی روزهای آینده خبر داد.

محمودرضا شیرازی اظهار کرد: بودجه سال 94 شهرداری آبادان با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان روز یکشنبه هفته آینده تقدیم شورای اسلامی شهر آبادان می شود.

وی در همین خصوص افزود: بودجه سال 94 نسبت به سال گذشته افزایش 100 درصدی داشته است.

شهردار آبادان با بیان اینکه بودجه سال 93 یک هزار میلیارد ریال بود، تصریح کرد: در بودجه پیشنهای برای سال 94 پیشنهاد هزینه های جاری 42 درصد در نظر گرفته شده است که در مقایسه با سال 93 دو درصد کاهش را نشان می دهد و هزینه های عمرانی شهر آبادان 58 درصد پیش بینی شده است که نسبت به سال گذشته حدود هشت درصد افزایش را نشان می دهد.

شیرازی ادامه داد: در سال گذشته سهم تامین بودجه از محل درآمدهای شهرداری 43 درصد بوده است.

وی با اشاره به اعتبارات عوارض آلایندگی تاکید کرد: بودجه ای که از محل اعتبارات عوارض آلایندگی پیش بینی شده 22 درصد است که کاهش چشمگیری را نسبت به سال جاری در عوارض آلایندگی شاهد هستیم.

شهردار آبادان با بیان اینکه از محل درآمدهای ناشی از ارزش افزوده یک سهم 15 درصدی در نظر گرفته ایم، عنوان کرد: مجموع آن به دو هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است و 106 پروژه نیز برای سال 94 پیش بینی شده است.

شیرازی با اشاره به طرح های عمرانی شهرداری آبادان برای سال 94 توضیح داد: وقتی بودجه شهرداری آبادان توسط شورای اسلامی شهر آبادان اعلام وصول شد، جزئیات بیشتری از برنامه های این شهرداری را برای سال 94، به مردم شریف آبادان اطلاع می دهیم.

وی در خصوص برنامه های شهرداری آبادان برای ایام نوروز ابراز امیدواری کرد: ستاد عید نورزی تشکیل شده است و برنامه های خوبی را در نظر گرفته ایم که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار