تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۸۰۷۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم هندیجان در مجلس:
۴۰ میلیارد ریال برای اتمام پروژه‌های بندرهندیجان اختصاص یافت
نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت:با پیگیری‌های مستمر در مجلس شورای اسلامی امسال ۴ میلیارد تومان برای تجهیز و راه‌اندازی پروژه‌های بندر هندیجان تخصیص و پرداخت شد.

شورای اداری شهرستان هندیجان با حضور نماینده مردم هندیجان در مجلس، فرماندار، امام جمعه وجمعی از مسؤلان محلی درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

حبیب آقاجری دراین جلسه با اشاره به محکومیت گسترده عمل زشت نشریه شارلی فرانسه در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: دشمنان اسلام بدانند نمی توانند ذره ای به چهره منور اسلام و پیامبر خدشه وارد کنند زیرا ملت های مسلمان جهان بیدار هستند.

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه نفت گفت: مقام معظم رهبری بارها سفارش فرمودند که کشور و بودجه ملی متکی به نفت نباشد و منابع عظیم دیگری درکشور هست که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: دشمن از تمام ابزار خود استفاده می کند و غیر از اقتصاد، تمام ارزش های دینی ما را هدف قرار داده است؛ در چندماه گذشته قیمت نفت در دنیا110دلار به فروش می رسید ولی قیمت نفت در این روزها به زیر37 دلار رسیده که صرفا برای فشار آوردن به ایران اسلامی است.

آقاجری تاکیدکرد:دشمنان اسلام هنوز بعد از 35 سال که ازپیروزی انقلاب اسلامی می گذرد ملت ما را نشناخته اند، ملت ایران بیدار، با بصیرت و پشتیبان ولایت هستند و از این بی خردی های دشمنان اسلام ترسی ندارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با تلاش جوانان متخصص همچنان در مسیر توسعه پیش می‌رود؛ کشور ما از نظر سیاسی استقلال کامل دارد ولی دراقتصاد مشکلاتی هست که با کمک، اتحاد و همدلی مردم و مسئولان پیروز هستیم.

نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در هندیجان گفت:مشکلاتی مانند بیکاری جوانان، آب کشاورزان و توسعه ورزش از اموری هستند که برنامه های خوبی در دست اقدام داریم.

وی افزود: تاکنون با پیگیری انجام شده در بخش ورزش مبلغ 900 میلیون تومان برای تکمیل استخر سرپوشیده پرداخت شده که نیاز مردم هندیجان و به ویژه جوانان ورزشکار بوده و در مرحله دوم نیز مبلغ 450 میلیون تومان برای ورزش شهرستان و روستاهای تابعه هندیجان تخصیص داده شده است.

آقاجری در ادامه افزود:برای بهسازی راه ها ی هندیجان مبلغ 650 میلیون تومان و برای تجهیز بیمارستان شهدای هندیجان مبلغ 350 میلیون تومان برای راه اندازی بخش های داخلی اطفال وجراحی زنان و زایمان تخصیص داده شد.

نماینده هندیجان در مجلس گفت: مبلغ 200میلیون تومان برای آب رسانی به روستای مشراگه هندیجان تخصیص یافته است که برای پروژه های آبزی پروری حدود 1000هکتارزمین در بندر سجافی است و سپاه آن را تقبل کرده است.

وی با اشاره به مشکل کمبود آب کشاورزان نیز گفت: آب زمین های کشاورزی هندیجان در حال پیگیری است و باید سهمیه آب این زمین ها افزایش یابد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار