تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۸۰۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه بندر هندیجان:
احداث مصلی و حوزه علمیه نیازهای مهم هندیجان هستند
امام جمعه بندر هندیجان گفت: احداث مصلی و حوزه علمیه هندیجان از نیازهای فرهنگی شهرستان هستند که چشم انتظار همت مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل‌پور امروز در نشست شورای اداری شهرستان هندیجان که با حضور نماینده مردم هندیجان و ماهشهر در مجلس، فرماندار و مسئولان شهرستان برگزار شد اظهارداشت: مردم شهرستان هندیجان از بیکاری جوانان رنج بسیاری می‌کشند.

وی افزود: از نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و تمامی مسئولان درخواست می‌کنم برای مشکل بیکاری جوانان و مسئله آب زمین‌های کشاورزان این شهرستان تدبیری بیندیشند چرا مردم جدا در رنج هستند.

امام جمعه بندرهندیجان با اشاره به وضعیت بهداشتی شهرستان هندیجان نیز گفت: شهرداری هندیجان زحمات زیادی می‌کشند ولی باید به نظافت و پاکیزگی چهره شهر توجه بیشتری شود.

وی تاکید کرد: مسئولان شهری کاری کنند تا پیش از ایام دهه فجر و عید نوروز مشکل نظافت و پاکیزگی شهرستان حل شود تا شهری تمیز و با نظافت داشته باشیم.

شمیل‌پور به نیازهای فرهنگی بندرهندیجان نیز اشاره کرد و گفت: نیاز به یک مصلی و حوزه علمیه برادران و خانه عالم از نیازهای ضروری شهرستان در بخش فرهنگ است.

وی افزود: از همه مسؤلان شهرستان و نماینده مردم هندیجان در مجلس خواستارم در این زمینه کمک، همکاری و پیگیری بیشتری داشته باشند.

در ادامه این جلسه فرماندار بندرهندیجان با تاکید بر جدیت مسئولان در اولویت‌ها گفت: گردشگری و اصلاح الگوی کشت کشاورزی اقداماتی است که باید با جدیت پیگیری شود و توسعه و رشد اقتصادی شهرستان از اولویت‌های کاری ما است.

وی با اشاره به اهمیت روحیه خدمت در مسئولان نیز گفت: همه مسئولان و مدیران شهرستان وظیفه دارند به مردم خدمت کنند چرا که مسئولیت قبول کرده‌ایم و باید در خدمت مردم باشیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار