تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۸۰۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی دزفول عازم مناطق عملیاتی شد
نخستین گروه از دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان دزفول روز شنبه عازم دیدار از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند.

فرماندار دزفول در آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی در محل گلزار شهید آباد این شهر افزود: حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ، فرصتی ارزشمند برای آشنایی با ایثار و فداکاری رزمندگان است.

حبیب اله آصفی بر گسترش ، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد و از دانش آموزان خواست ، از این فرصت برای آشنایی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول نیز گفت: این نخستین گروه از دانش آموزان مدارس دخترانه دزفول می باشند که در سال تحصیلی جاری به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد بیان داشت: این کاروان شامل 800 نفر دانش آموز دختر می باشد که در قالب یک کاروان به وسیله 20 دستگاه اتوبوس به منطقه عملیاتی فتح المبین در شهرستان شوش اعزام گردید.

وی افزود: شرکت کنندگان در این کاروان که از 12 واحد آموزشی شهرستان دزفول می باشند در مدت دو روز، ضمن دیدار از مناطق عملیاتی فتح المبین ، در برنامه های فرهنگی ، مذهبی و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس شرکت می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول همچنین گفت: دومین گروه کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان دزفول 16 و 17 بهمن ماه به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی شهرستان دزفول از آبان ماه امسال آغاز شده است.

افزون بر پنجهزار دانش آموز پسر و دختر مدارس شهرستان دزفول تا پایان امسال به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

در مدارس شهرستان دزفول 76 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار