تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۸۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تا پايان هفته دولت صورت مي‌گيرد؛
افتتاح 41 پروژه در بهبهان
فرماندار بهبهان از به بهره‌برداری رسیدن 41 پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 935 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، فرهاد باذلی محبوب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: فلسفه وجودی دولت خدمت به مردم بوده و باید مردم را از عملکرد آن آگاه ساخت.
وی در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته دولت گفت: عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهیدان کارمند، برپایی نمایشگاه عملکرد دولت، برگزاری همایش تجلیل از کارکنان نمونه و برگزاری مسابقات ورزشی با حضور کارکنان دولت از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته در بهبهان است.
باذلی محبوب همچنین در خصوص پروژه‌های آماده بهره‌برداری در بهبهان در این هفته گفت: 41 پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 935 میلیون تومان در شهرستان بهبهان به بهره برداری می‌رسد.
فرماندار بهبهان در ادامه به تشریح پروژه‌های آماده بهره برداری پرداخت و افزود: پروژه‌های آبرسانی به روستاهای اسدآباد، آبلش، لاسبید، چهارآسیاب، بیدبلند و شهرک مطهری و تکمیل آبرسانی 24 روستای جنوب زیدون با اعتبار یک میلیارد و 290 میلیون تومان به بهره برداری می‌رسند.
وی از بهسازی هفت روستای اسدآباد، قنبری، شهرویی، ثارالله، سالارآباد، چم و برج بمونی آقا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 247 میلیون تومان خبر داد و افزود: با اعتبار 870 میلیون تومان، هشت کیلومتر شبکه فرسوده آب ترمیم، پنج کیلومتر از این شبکه احداث و کانال آبیاری روستاهای آهنگران تشان و کره سیاه بهسازی شده که به بهره‌برداری می‌رسد.
باذلی محبوب با بیان اینکه نمازخانه‌های امام صادق (ع) زیدون، ابوالفضل (ع) و امام خمینی (ره) آغاجاری با هزینه 150 میلیون تومان احداث شده و افتتاح می‌شوند، تصریح کرد: هنرستان فنی و حرفه ای 9 کلاسه هجرت، دبیرستان 10 کلاسه شهید مقبلی و تعمیرات مدارس به بهره‌برداری رسیده که در جهت این امور بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه صرف شده است.
فرماندار بهبهان در ادامه از به بهره‌برداری رسیدن پارک امیرکبیر، باند سبز میدان امام حسین (ع) و بهسازی ورودی شیراز ـ‌ بهبهان در فاز دوم با صرف اعتبار یک میلیارد و 27 میلیون تومان خبر داد و افزود: همچنین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 279 میلیون تومان پروژه‌های پرورش شترمرغ 100 قطعه‌ای، پروار بندی 100 راس گوساله و شرکت تعاونی بهمرغ 20 هزار قطعه‌ای افتتاح می‌شوند.
وی همچنین به پروژه‌های آماده بهره برداری در شرکت پالایش گاز بیدبلند یک بهبهان اشاره کرد و اظهار داشت: نصب فیبر نوری، احداث ساختمان مدیریت و مهندسی، تهیه و نصب تجهیزات شبکه داده، نوسازی سیستم تهویه ساختمان مرکزی، احداث مخزن بتنی 12 هزار متر مکعبی، تعویض تیوپ مشعل شماره 5، نصب و راه اندازی لینک رادیویی و نوسازی کف واحد 400 و تعویض لوله‌های بیدبلند یک با صرف هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 849 میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.
باذلی محبوب در پایان از احداث 3 کلیومتر طرح ملی فاضلاب و اجرای طرح آبرسانی خطوط خروجی مخازن ذخیره بهبهان با اعتبار 2 میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای این پروژه ها گامی مثبت در جهت پیشرفت بهبهان و حل مشکلات مردم این شهرستان برداشته شود.­­­­­­­­­
برچسب ها: بهبهان ، هفته دولت
:
:
:
آخرین اخبار