تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۸۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تا پایان سال محقق می‌شود؛
بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکن مهر در ماهشهر
رئیس اداره تعاون شهرستان ماهشهر گفت: تا پایان سال بهره‌برداری از تعداد دو هزار واحد مسکن مهر در این شهرستان محقق می‌شود.

قاسم عباسی گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: انجام فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و ترویج در راستای توسعه بخش تعاونی، راهنمایی متقاضیان تشکیل تعاونی و انجام تشریفات تأسیس تعاون، حمایت، هدایت و نظارت بر شرکت‌های تعاونی، ارائه آموزش‌های مورد نیاز اعضای شرکت‌های تعاونی از جمله وظایف اداره تعاون است.
وی افزود: ارائه خدمات مشاوره حقوقی و اداری ومالی به مدیران و اعضای تعاونی‌ها ،کمک به راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی از طریق اعطای تسهیلات بانکی، برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌های اجرایی به‌منظور تسهیل امور مربوط به شرکت‌های تعاونی  و ایجاد زمینه‌های همکاری با سایر دستگاه‌های دولتی در راستای توسعه کمی و کیفی بخش تعاون از جمله دیگر وظایف این بخش است.
رئیس اداره تعاون شهرستان ماهشهر با اشاره به اینکه در چهار ماه نخست سال جاری 300 فرصت شغلی در راستای ایجاد تعاونی‌های صنعتی و خدماتی برای جوانان ماهشهری ایجاد شده خاطرنشان کرد: تعاونی‌های تشکیل شده در سال جاری 128فرصت شغلی ایجاد کردند اما به دلیل تکمیل نشدن پرونده بیمه هنوز این تعداد اشتغال‌زایی وارد سامانه نشده است.
وی با بیان اینکه تاکنون حدود 10هزار و   300 متقاضی مسکن مهر در ماهشهر ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال جاری 2 هزار واحد مسکن مهر در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
عباسی در ادامه با اشاره به روند مطلوب اجرای مسکن ماهشهر و بندر امام اضافه کرد: در راستای خانه‌دار شدن قشرهای کم درآمد، طرح مسکن مهر با جدیت در سطح شهرستان در حال اجرا است.
وی تعداد تعاونی‌های تشکیل شده در سال جاری شهرستان را 27 تعاونی نام برد و گفت: از این تعداد 11 تعاونی به ثبت رسیده است.
رئیس اداره تعاون شهرستان ماهشهر در ادامه با اشاره به تعهد این اداره در ایجاد 590 فرصت شغلی در سال جاری گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال جاری 300 نفر بوده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر تحقق این میزان تعهد 290 فرصت شغلی دیگر نیز در این بخش ایجاد شد.
وی با بیان اینکه در راستای ایجاد اشتغال پایدار، این اداره از متقاضیان تشکیل تعاونی‌های مختلف حمایت می‌کند خاطرنشان کرد: متقاضیان ایجاد تعاونی می‌توانند هرچه سریع تر نسبت به ارائه طرح‌ها و ثبت تعاونی‌های خود اقدام کنند.
برچسب ها: مسکن مهر ، ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار