تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۸۱۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی ناظم الشریعه تشریح شد:
جزئیات درگیری لیدر تیم شهید منصوری با دروازه بان ملی حفاری
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: لیدر تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با ورود به زمین، دروازه بان ما را مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار داد.

ناظم الشریعه با بیان اینکه آغاز کننده حوادث بازی این تیم و شهید منصوری قرچک از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال که نا تمام ماند، عوامل تیم شهید منصوری بودند، اظهار کرد: در دقیقه 18 نیمه دوم از سمت نیمکت تیم شهید منصوری یک بطری آب به سوی توپ پرتاب کردند که بعد از آن داور، مسئول تداركات شهید منصوری را اخراج كرد.

وی افزود: در همین حین لیدر شهید منصوری وارد زمین شده و با مشت و لگد دروازبان ما را مورد ضرب و شتم قرار داد که بعد از این حوادث و با توجه به خطر ورود تماشاگران شهید منصوری به زمین که بیش از سه هزار نفر بودند صلاح دیدیم که زمین را ترک کنیم چون امنیت بازیکنان را در خطر می دیدیم به این علت که فقط سه نفر سرباز در سالن بودند که این تعداد نیروی امنیتی برای کنترل یک سالن با سه هزار تماشاگر واقعا کم بود.

وی با بیان اینکه لیدر یک تیم باید الگوی سایر تماشاگران باشد، افزود: متاسفانه حرکت لیدر تیم شهید منصوری دور از اخلاق ورزشی بود و باید با آن برخورد شود.

ناظم الشریعه افزود: با توجه به حمله تماشاگران به دروازبان ما و مصدومیتی که برای آن به وجود آمد و نبود دروازبان ذخیره، عملا ادامه بازی برای ما امکان پذیر نبود و اگر شرایط برای ادامه بازی مهیا بود چه بسا که دو گلی که عقب افتاده بودیم را در همان دقایق کم باقی مانده جبران می کردیم زیرا بارها اتفاق افتاده که سرنوشت بازی های فوتسال در ثانیه ها رقم بخورد.

سرمربی تیم حفاری اهواز با ابراز رضایت از نتایج این تیم در لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: تیم جوان و کم تجربه ما با توجه به وضعیت ابتدای لیگ برتر برای تیم حفاری و اینکه حضور یا عدم حضور این تیم در بازی ها مشخص نبود؛  نمایش خوبی در لیگ برتر داشت و توانست در بین تیم های بالای جدول قرار بگیرد که سعی می کنیم تا انتهای لیگ این عملکرد خوب را حفظ کنیم و جزو تیم های بالای جدول قرار بگیریم

ناظم الشریعه با بیان اینکه خوزستان و شهر اهواز استعدادهای زیادی در فوتسال دارند، افزود: اکثر بازیکنان ملی حفاری را بازیکنان بومی تشکیل می دهند و سه نفر از این تیم هم به تیم ملی دعوت شدند که انتظار می رود در آینده به تعداد آنها افزوده شود.

سرمربی ملی حفاری اهواز با بیان اینکه از مدت محرومیت تماشاگران این تیم از حضور در بازی های خانگی اطلاعی ندارد، گفت: محرومیت تماشاگران ما تا اطلاع ثانوی اعلام شده که اتتظار داریم هر چه زودتر این محرومیت تمام شود زیرا بازی بدون حضور تماشاگران معنایی ندارد و امیدواریم برای بازی بعدی که در مقابل میثاق تهران در اهواز به میدان می رویم مجوز حضور تماشاگران صادر شود.

روز جمعه از سری رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم های شهید منصوری قرچک و ملی حفاری اهواز به مصاف هم رفتند. این دیدار به یکی از بازی های جنجالی فصل تبدیل شد و در حالی که تا دو دقیقه به آخر بازی با نتیجه سه بر یک به سود منصوری دنبال می شد، ناتمام ماند. اهوازی ها به دلیل نداشتن امنیت، زمین بازی را ترک کردند چرا که دو تماشاگر منتسب به منصوری وارد زمین شده بود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار