تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۸۱۲۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ایذه:
نمایشگاه سوغات و غذاهای محلی ایذه برپا می‌شود
فرماندار ایذه گفت: برای آشنایی مسافران نوروزی و گردشگران نمایشگاه سوغات و غذاهای محلی ایذه برپا می‌شود.

جهانبخش قلاوند بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر و گردشگری شهرستان ایذه اظهار داشت: برای ارائه خدمات در ایام نوروز به مسافران مسئولان باید همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری شهرستان باید به خوبی در بین مسافران انعکاس داده شود، بیان کرد: مسئولان با همکاری یکدیگر مسائل منطقه‌ای، جاذبه‌های گردشگری و توریستی را با چاپ بنرهای تبلیغاتی در بین مهمانان نوروزی معرفی کنند.

وی افزود: باید برنامه‌های متنوعی در راستای استقبال از میهمانان نوروزی در شهرستان ایذه انجام بپذیرد که این مسافران پس از پایان سفر با رویی باز از این شهرستان خارج شوند.

قلاوند با اشاره به اینکه باید امکانات لازم برای مسافران نوروزی فراهم شود، عنوان کرد: باید امکاناتی از قبیل سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، پارکینگ‌های عمومی و اسکان مسافران برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان نوروزی فراهم شود.

وی با بیان اینکه باید جاده‌های منتهی به امامزاده‌ها بازسازی شود، عنوان کرد: اداره مسکن وشهرسازی شهرستان ایذه برای آسایش و رفاه حال مسافران بازسازی این جاده‌ها را هرچه سریع‌تر دردستور کار خود قرار دهد.

فرماندار ایذه با بیان اینکه باید این شهرستان را برای ورود مسافران نوروزی آماده سازی کنیم، افزود: شهرداری در پاکسازی ورودی‌های شهرستان، آسفالت خیابان‌ها و ایجاد فضای مناسب در پارک‌ها اهتمام ویژه به خرج دهد.

قلاوند گفت: مکانی را باید برای آشنایی مسافران با غذا‌ها وسوغات محلی شهرستان ایذه فراهم می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار