تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۸۱۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسفندماه امسال؛
کنگره ملی ملک ملکوت در اندیمشک برگزار می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: کنگره ملی و ادبی ملک ملکوت در جهت پاسداشت ارزش‌های شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ولی الله مهدوی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دوکوهه اندیمشک میعاد‌گاه جاودان افتخار آفرینی مردمان ایران اسلامی در هشت ساله دفاع مقدس است، اظهار داشت: هویت بخشی، توسعه، تقویت ادبیات پایداری و تبیین دفاع مقدس هشت ساله از اهداف برگزاری این کنگره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک دفاع مقدس را نام پر شکوه در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: مفهوم و تقویت منش و روش دفاع مقدس را باید در روح کالبد جامعه امروز جاودان ساخت.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه آثار هنرمندان و پژوهشگران سراسر کشور در باب دوکوهه اندیمشک به عنوان تجلی و میعاد‌گاه منش و باور شهدا در این جشنوراه پذیرفته می‌شود.

وی با بیان اتینکه 15 اسفند ماه سال جاری این کنگره ملی و ادبی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های شهری و اجتماعی مرتبط جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره هماهنگی‌های ابتدایی و لازم انجام شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک بیان کرد: این کنگره هر ساله در دو بخش شعر و داستان در شهرستان اندیمشک با عنوان کنگره ملی و ادبی ملک ملکوت در جهت پاسداشت ارزش‌های شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: هنرمندان سراسر کشور می‌توانند آثار ادبی خود را حداکثر تا دهم اسفند ماه در 3 نسخه برای دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار