تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۸۱۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش باشگاه نفت به جدایی پورعلی گنجی
مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید که اگر پیشنهاد خارجی خوبی به مدافع ملی‌پوش این تیم برسد، با جدایی‌اش مخالفتی ندارند.

منصور قنبرزاده در خصوص اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی با چند پیشنهاد خارجی از جمله یک تیم اروپایی روبرو شده است، گفت: هنوز به صورت رسمی پیشنهادی به ما نرسیده و فقط صحبت‌های اولیه شده است. مشخص نیست و امکان دارد تمرکز این بازیکن به هم بخورد و به همین دلیل ضرورتی ندارد اکنون صحبت زیادی در این خصوص داشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر پیشنهاد اروپایی مدافع ملی‌پوش نفت جدی باشد با جدایی او موافقت می‌شود یا نه، اظهار داشت: اگر پیشنهاد اروپایی خوب باشد و خود این بازیکن تمایل داشته باشد که لژیونر شود ما هم کمکش خواهیم کرد. مطمئناً به فکر پیشرفت بازیکنانی مانند پورعلی‌گنجی هستیم و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشد، مخالف جدایی‌اش نیستیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به وضعیت این تیم و اردویی که در ترکیه داشتند، افزود: اردوی خوبی در ترکیه برگزار شد اما کمی با تغییر برنامه لیگ دچار مشکل شدیم. تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد باید تمام شرایط را داشته باشد اما تیم ما 6 بازیکن خود را به خاطر بازی‌های تیم ملی و اردوی تیم امید در اختیار نداشت. تغییر برنامه لیگ اجحاف در حق تیم‌هایی بود که بازیکنان خود را در اختیار نداشتند و در این بین نفت، استقلال و سپاهان بیشتر از همه متضرر شدند.

قنبرزاده با بیان اینکه علاوه بر 6 بازیکن ملی‌پوش دو بازیکن نفت هم مصدوم بودند که باعث شد این تیم با تیمی ناقص تمرین کند، خاطرنشان کرد: درست است که سازمان لیگ اعلام کرده بود اگر تیم ملی زودتر مسابقاتش در جام ملت‌های آسیا به پایان برسد، بازی‌ها زودتر برگزار خواهد شد اما باید برخی شرایط را هم در نظر می‌گرفتند. ضمن اینکه درخواست کتبی داشتیم که شرایط ما را در نظر بگیرند اما پاسخی از سوی سازمان لیگ به ما نرسید.

وی با بیان اینکه فقط حبیب کاشانی پیگیر درخواست نفتی‌ها بوده است، گفت: باید از کاشانی تشکر کنم که به صورت جدی درخواست ما را پیگیری کرد و با مسئولان سازمان لیگ تماس داشت تا شرایط به گونه دیگری رقم بخورد. با اینکه برنامه لیگ به قوت خود باقی ماند و با درخواست ما موافقت نشد اما همین که کاشانی کار ما را پیگیری کرد، خودش لطف بزرگی بود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار