تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۸۱۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی پس از استعفا: کار کردن در نفت دیگر برایم غیرممکن است

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در شرایطی قرار گرفته ایم که کار کردن دیگر برای من غیرممکن است و به همین دلیل از چند روز قبل استعفایم را آماده کردم تا به مدیرعامل باشگاه بدهم.

بهروز مکوندی در نشست خبری پس از دیدار تیمش با پیکان تهران اظهار کرد: امروز مقابل یک تیم بسیار خوب بازی داشتیم و اگر به اسامی بازیکنان این تیم نگاه کنید تمام بازیکنان آن، باتجربه هستند و در تیم های بزرگ کشور بازی کرده اند. این تیم از نظر مالی و قیمتی نیز بسیار با ما فاصله دارد و بین امکانات تهران و مسجدسلیمان هم تفاوت زیادی است.

وی درخصوص بازی بیان کرد: در نیمه اول شاهد یک بازی سرد و بی روح بودیم و فکر می کنم پیکان بازی را با جنگ های تن به تن و خطاهای بسیاری که بازیکنان آن انجام دادند، کنترل کرد ولی ما در نیمه دوم بازی را باتوجه به فشاری که حریف می خواست از نظر فیزیکی در جنگ های تن به تن به بازیکنان ما وارد کند، به کناره های زمین بردیم و توانستیم از سرعت بازیکنان مان استفاده کنیم که خوشبختانه دو موقعیت خوب هم به دست آوردیم که البته نتیجه نداد و در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

مکوندی گفت: در کل تیمم باتوجه به تمام مسایل و مشکلاتی که دارد، در مقابل تیم پیکان با چنین امکاناتی، بازی نسبتا خوبی ارایه داد و البته انتظار خود من و مردم بیشتر است ولی واقعیت امر این است که یک جنبه فوتبال روانی و جنبه دیگر آن فنی است و متاسفانه آن چه به تیم ما فشار می آورد، مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم و مشکلات روانی بسیاری داریم که سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم و بازیکنان واقعا از خودگذشتگی می کنند و تمام تلاش شان را هم کرده اند و از آن ها ممنونم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که نظرتان درباره عملکرد بازیکنان خارجی جدید تیم چیست؟ عنوان کرد: باتوجه به این که اولین بازی رسمی آن ها بود این بازیکنان و تمام بازیکنان مان خوب کار کردند و من از تمام نفرات تیمم راضی هستم.

مکوندی در ادامه بیان کرد: قطعا باید مقابل تمام تیم ها خلق موقعیت کرد تا براساس آن به گل رسید. فکر می کنم پیکان امروز با همان شیوه ای که تیم ملی مقابل تیم های بزرگ بازی کرد، مقابل ما بازی کرد و خوب دفاع کردند و ما هم توانستیم باتوجه به فیزیک خیلی خوبی که آن ها داشتند، صاحب موقعیت شویم ولی متاسفانه نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. به هر حال نگاه من مقابل تمام تیم ها این است که باید فشار بیشتری آوریم و موقعیت های بیشتری خلق کنیم ولی از این که تیمم با توجه به این شرایط روحی روانی توانست چنین بازی ای را انجام دهد، از تمام بازیکنان تشکر می کنم.

وی در ادامه با بیان این که از ششم مهرماه که من سرمربی این تیم شده ام تا به امروز یک ریال هم به تیم پولی پرداخت نشده است، گفت: بازیکنان تیمم فوق العاده در فشار هستند و اطلاع دارید که دو روز هم اعتصاب کردند ولی پس از آن به تمرینات آمدند که من از آن ها تشکر می کنم که آمدند و با تمام سختی هایی که داشتند به کارشان ادامه دادند. خارجی های تیم هم پولی نگرفته اند و البته قرار بود تا اول ژانویه به آن ها پول دهیم که متاسفانه تا به امروز یک ریال هم به آن ها پرداخت نشده است.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مردم کار ندارند که تیم پول گرفته است یا نگرفته است؛ آن ها انتظار دارند که تیم شهرشان در لیگ برتر بماند و خود من هم به عنوان یک مسجدسلیمانی تمام آرزویم این است که کمک کنم تا تیم در لیگ بماند ولی واقعیت امر این است که در شرایطی قرار گرفته ایم که نمی گویم شرایط سختی است و می گویم شرایط کار کردن دیگر برای من غیرممکن است و به همین دلیل از چند روز قبل استعفایم را نوشتم و آماده کردم و تصمیم گرفتم که پس از این بازی آن را به رضاییان، مدیرعامل باشگاه بدهم.

وی افزود: رضاییان بسیار برای تیم زحمت کشیده است و تمام تلاشش را کرده است و این مسوولان هستند که باید کمک کنند که متاسفانه تا به امروز از زمانی که من آمده ام یک ریال هم به تیم پرداخت نشده است. من هم نمی دانم که باید چه کار کنم و مردم هم از من به عنوان یک همشهری انتظار دارند و باید پاسخگوی مشکلات فنی تیمم باشم. وقتی به آمار و ارقام نگاه می کنیم، مبلغ قرارداد 19 بازیکن من براساس همان لیستی که به فدراسیون داده ایم برابر یک بازیکن تیم پیکان است و آیا هزینه کردن برای تیم ما اینقدر سخت است؟

مکوندی بیان کرد: نمی گویم نمی خواهم کار کنم، بلکه دوست داشتم کار کنم و تاکنون هم به همین صورت بوده است. به هر حال در حد توانم تلاشم را کردم و امیدوارم که مردم و خدا قضاوت کنند که ما کارمان را انجام داده یا نداده ایم. امیدوارم هر کسی که می آید مشکلاتی که هست را تحمل کند. بعضی ها می گویند که مکوندی باید از نظر روحی روانی تیم را درست کند که من باید بگویم وقتی بازیکنم پول نگرفته است باید چه کار کنم؟ باید چگونه از نظر روانی تیمم را برای بازی مقابل تیمی مانند پیکان یا هر تیم دیگر آماده کنم؟ امیدوارم مشکلات این باشگاه هر چه سریع تر حل شود و سال آینده هم تیم شهرمان را در لیگ برتر ببینیم.

مکوندی پس از دیدار تیمش برابر پیکان از سمت خود کناره گیری کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار