تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۸۱۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسوولی ازمرکزبهداشت خوزستان:
استفاده ازجوش شیرین به برخی نانوایی‌ها بازگشته است
مدیر سلامت محیط وکار مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: به رغم ممنوع بودن استفاده از جوش شیرین در پخت نان متاسفانه در برخی از نانوایی های اهواز هنوز از جوش شیرین در پخت نان استفاده می شود.

مهران معلم پنجشنبه در گردهمایی اعضای تحت پوشش اتحادیه صنف نان در محل تالار اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان اظهار داشت: نزدیک به 15 سال برای جلوگیری از مصرف جوش شیرین در نانوایی ها فعالیت های زیادی انجام گرفت و تقریبا مصرف این ماده خطر ناک به صفر رسید اما مدتی است که دوباره نانوایی ها در اهواز از این ماده در پخت نان استفاده می کنند.

وی گفت: متاسفانه نانوایی ها به دلیل عدم آگاهی از خطرات مصرف جوش شیرین از این ماده در پخت نان استفاده می کنند این در حالی است که بسیاری از مواد غذایی مفید در نان به دلیل استفاده از جوش شیرین از بین می رود.

معلم با اشاره به خطراتی که مصرف جوش شیرین می تواند بر بدن فرد بگذارد افزود: از جمله بیماریهایی که جوش شیرین ایجاد می کند پوسیدگی دندان و سوء هاضمه است که در بلند مدت خود را نشان می دهند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
0
0
خواهشا مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند مردم مشکل معده سوء هاضمه دارند درد و ناراحتی های معده یک طرف، غذای ناسالم طرف دیگر ، این وظیفه ی ارگان های دولتی است که به فریاد مردم برسند
خواهشا رسیدگی کنید
:
:
:
آخرین اخبار