تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۸۱۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقم بن خواربار کارگران سه شنبه مشخص می‌شود
نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور از برگزاری جلسه ویژه دستمزد شورای عالی کار در روز سه‌شنبه جاری خبر داد و گفت: در این جلسه مبلغ بن خواربار کارگران مشخص می‌شود.

ابوالفضل فتح‌اللهی گفت: دستور جلسه این هفته شورای عالی کار بررسی موضوع افزایش پایه سنواتی و بن خواربار کارگران خواهد بود و تلاش ما این است که نظر کارفرمایان را جلب کنیم.

وی درباره ارقامی که درباره افزایش بن خواربار مطرح می‌شود، گفت: هنوز به طور رسمی روی عدد و رقم با دولت و کارفرمایان توافق نکرده‌ایم و ارقامی که منتشر می‌شود در حد گمانه‌زنی‌های شخصی است.

فتح اللهی در عین حال از حضور وزیران اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت در این جلسه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: افزایش پایه سنوات کارگران از 500 تومان به 1000 تومان و همچنین افزایش میزان بن خواربار کارگران در این جلسه به تصویب برسد.

وی همچنین با اشاره به تصویب افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن کارگران در جلسه گذشته شورای عالی کار تصریح کرد: از آنجایی که اجرایی شدن این مصوبه نیازمند تصویب هیات دولت است پس از تصویب نهایی هیات وزیران از ابتدای سال آینده به اجرا در خواهد آمد.

نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران در پایان درباره آخرین رقم سبد معیشت خانوارهای کارگری گفت: در حال جمع بندی گزارشهای به دست آمده هستیم و به زودی آخرین رقم هزینه معیشت خانوارهای کارگری را اعلام می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار