تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۸۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛
بهره‌برداري از 8 طرح کشاورزی در شوش
طی مراسمی در شهرستان شوش بیش از هشت طرح کشاورزی با حضور مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس، فرماندار شوش  در این مراسم اظهار داشت: طرح‌های کشاورزی کلنگ‌‌زنی شده شهرستان شوش با بیش از 44 میلیارد ریال اعتبار آغاز به کار کرده‌اند.
عبدالرضا سعیدی نیا با اشاره به محل اعتبار تامین شده برای این پروژه‌ها افزود: اعتبار تامین شده برای این پروژه‌ها از محل‌های تملک دارایی و توسعه استانی بوده است.
وی با اشاره به پروژه‌های بهره‌برداری شده این شهرستان در پنجمین روز هفته دولت بيان کرد: امروز  هشت پروژه آموزشی، کشاورزی، تولیدی، عمرانی، اشتغالزایی و... در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
سعیدی‌نیا با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها تاکید کرد: برای این تعداد پروژه در شهرستان شوش بیش از 9 میلیارد و 760 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
رئیس شورای اداری شهرستان شوش با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف از اجرای این پروژه‌ها تامین ظرفیت برای اشتغال پایدار است، افزود: تلاش بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان شوش شده است و در پروژه‌های افتتاحی نیز بیش از 140 فرصت شغلی برای جوانان منطقه ایجاد شده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهرستان شوش استعداد بسیار زیادی در بخش کشاورزی دارد و باید تلاش کرد تا از این فرصت برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده بهینه‌ای شود.
:
:
:
آخرین اخبار