تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۸۱۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار خنافره شادگان خبر داد:
اجرای برنامه‌های دهه فجر در روستاهای بخش خنافره
بخشدار خنافره شادگان گفت: در دهه فجر امسال بیش از 10 برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و عمرانی در روستاهای این بخش اجرا می‌شود.

مهدی طبری عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این بخش اظهار کرد: گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر، تجدید پیمانی با راه و مرام امام راحل (ره)، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، استثنایی‌ترین انقلاب تاریخ است، تصریح کرد:‌ دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب به جهانیان است.

بخشدار خنافره شادگان افزود: در دهه فجر باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های این دهه فرخنده برای ترویج و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود.

طبری گفت: جشن انقلاب متعلق به مردم بوده و آنها صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند و حق دارند برای این عظمت و افتخار خود ابراز شادمانی کنند.

وی در ادامه به تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در بخش خنافره پرداخت و افزود: نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با بزرگان و نخبگان، دیدار اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و اقشار مختلف مردم بخش با امام جمعه بخشی از این جمله برنامه‌هاست.

بخشدار خنافره شادگان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه دوومیدانی جوانان و مسابقات بانوان، کلنگ‌زنی مسجد روستای گیداری، افتتاح هشت پل بتونی در روستاهای منصوری و سالمی و حضور گسترده روستائیان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این بخش است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار