تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۸۱۵۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد:
برگزاری بیش از 150 برنامه به مناسبت دهه فجر در خرمشهر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از برگزاری بیش از 150 برنامه به مناسبت دهه فجر در این شهر خبر داد.

مجید حسین‌زاده عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: برای دهه فجر امسال بیش از 150 برنامه مختلف در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در نخستین روز از این هفته شرکت نیروهای مسلح و رژه موتوری را داشته که در ادامه با حضور در گلزار شهدا تجدید عهد و بیعت دوباره شهدا را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه خرمشهر به دیگر برنامه‌ها این دهه اشاره کرد و گفت: به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها و زنگ مدارس، آغاز مسابقات ورزشی جام فجر و تداوم یادواره‌های شهدا در مناطق شهری و روستایی در ایام دهه فجر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: صبحگاه مشترک دانش‌آموزان، غبار روبی مزار شهدا، شرکت منسجم بسیجیان در برگزاری نهضت روشنگری در موضوعات فرهنگی همچون دجال‌واره، شرکت در مراسم دعای توسل و کمیل و زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌هایی است که توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مختلف بسیج اجرایی می‌شود.

حسین‌زاده برگزاری اردوهای سازندگی روستایی را دیگر برنامه دهه فجر دانست و بیان کرد: افتتاح ساختمان پایگاه بسیج در مینوشهر، تقدیر از بسیجیان نمونه و فعال که در مراسم‌های مختلف از جمله رزمایش‌ها حضور داشتند را نیز در برنامه داریم.

فرمانده سپاه خرمشهر شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را حسن ختام برنامه‌های دهه فجر امسال خواند و عنوان کرد: در راهپیمایی 22 بهمن بسیجیان همگام با اقشار مختلف مردم شرکت کرده و یکبار دیگر جوانان و نوجوان که وجود امام را درک نکرده‌اند با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار