تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۸۱۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شوهانی:
کشفیات مواد مخدر در خوزستان 24 درصد افزایش یافت
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: به دلیل تعامل مردم با نیروی انتظامی در 10 ماهه نخست امسال کشفیات مواد مخدر در استان 24 درصد رشد داشته است.

سرهنگ علی شوهانی در ارتباط با پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در استان خوزستان اظهار کرد: طرح های پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقای امنیت اجتماعی را به منظور جلب رضایت تا پایان سال اجرا می کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح های خوبی برای پاکسازی مناطق آلوده استان در دست اقدام داریم، بیان کرد: از تمامی مردم خوب خوزستان تقاضا دارم که مشارکت و همکاری خوب خود را با نیروی انتظامی استان افزایش دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان یادآور شد: تعداد 12 منطقه آلوده در شهر اهواز شناسایی کرده ایم ولی مناطق آلوده صرف در استان نداریم به این معنا که در هر منطقه تعداد کمی از اهالی در زمینه فروش مواد مخدر فعالیت می کنند.

شوهانی تاکید کرد: بهزیستی و کمپ های مردم نهاد بسیاری وارد کار شده و کمک خوبی نیز برای ما هستند. طرح های نیروی انتظامی معمولا خاص قاچاقچیان و منهدم کردن باندها است.

وی عنوان کرد: مردم هر گونه اخبار و اطلاعاتی را در زمینه مواد مخدر می توانند از طریق سامانه 197 و همچنین 110 به ما اطلاع رسانی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان در پایان گفت: در زمینه کشفیات مواد مخدر در 10 ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته 24 درصد افزایش کشف داشتیم. این کشفیات به دلیل تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی است و ما افتخار می کنیم که چنین مردم خوب و دلسوزی داریم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار