تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۸۱۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 5 میلیارد تومان به نفت مسجدسلیمان تا یک هفته دیگر
مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان خروجي جلسه​ با شوراي عالي ورزش وزارت نفت را اميدوار‌كننده دانست و گفت: طی این جلسات قرار شد تا يك هفته ديگر مبلغ پنج ميليارد تومان از طريق اسپانسرهاي خصوصي، به باشگاه داده شود

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان خروجي جلسه​ با شوراي عالي ورزش وزارت نفت را اميدوار‌كننده دانست و گفت: طی این جلسات قرار شد تا يك هفته ديگر مبلغ پنج ميليارد تومان از طريق اسپانسرهاي خصوصي، به باشگاه داده شود.

مسعود رضاييان اظهاركرد: طي جلساتي كه در تهران با شوراي عالي ورزش وزارت نفت داشتيم، نگاه به باشگاه ما خيلي جدي بود و اين جلسات فقط براي رسيدگي به مشكلات نفت مسجدسليمان تشكيل شد که اسناد و مدارك را بررسي و به صحبت​هاي ما توجه كردند.

وي افزود: طي اين جلسات شوراي عالي ورزش وزارت نفت بودجه ما را مناسب تشخيص داد و آن را تاييد و تصويب كرد، ضمن اين‌كه قرار شد تا يك هفته آينده، مبلغ پنج ميليارد تومان از طريق اسپانسرهاي خصوصي، به باشگاه كمك شود كه اميدواريم طي اين مدت، اين امر محقق شود. در كل خروجي اين جلسات اميدواركننده بود.

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان در ادامه از جلسه​اش با بهروز مكوندي برای بازگشت به تمرینات تیم خبر داد و گفت: قرار است امشب در مسجدسليمان با مكوندي جلسه​اي داشته باشم و سعي خواهم كرد كه او را راضي كنم تا به تمرينات برگردد.

وي در پایان با بیان ‌این‌که تمرینان تیم در حال برگزاری است، عنوان‌کرد:‌ در حال حاضر تمرينات تيم زيرنظر دستيار مكوندي،​ آقاي مارتيك خاچاطوریان برگزار مي​شود و البته خود مكوندي هم دورادور بر تمرينات نظارت دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار