تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۸۱۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
خروجی دهه فجر موجب بیزاری دشمنان انقلاب می‌شود
فرماندار شادگان گفت: خروجی دهه فجر و جشن‌های انقلاب موجب بیزاری دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

بهروز فرج‌اللهی امروز با تبریک به‌ مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله مبارک دهه فجر و روزهای باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ضمن دعوت از شهروندان برای حضور هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: به مناسبت ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان در حال اجراست که از جمله آن نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهری در روز گذشته بود.

وی افزود: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور زمانی است که ملت مسلمان ایران برای اقامه دین خدا قیام کرده و در خیابان‌ها با اهدای جان و روح خود به این هدف متعالی در مقابل طاغوت زمان ایستادگی کردند تا انقلاب به پیروزی رسید.

فرماندار شادگان تصریح کرد: اکنون باید در اعتقادات خود بازنگری و گذشته را با حال مقایسه و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید بازگو کنیم.

فرج‌اللهی، همدلی و وحدت را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: خروجی دهه فجر و جشن‌های انقلاب موجب بیزاری دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود، دشمنان وقتی این جنب و جوش را رصد می‌کنند بر بیداری انقلاب اسلامی صحه می‌گذارند.

وی ادامه داد: در طول دهه مبارک فجر باید تلاش کنیم تا ضمن انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، فضای نشاط و شادی را در جامعه گسترش دهیم.

فرماندار شادگان، پیرامون حضور پرشور مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: مردم شهرستان با شرکت در این مراسم باشکوه بار دیگر به تمام دنیا ثابت می‌کنند که مثل همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه، نظام و آرمان‌های امام راحل هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار