تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۸۱۸۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون:
هیچ چالشی در زمینه تولید، کنترل کیفیت و صیانت از محیط زیست نداریم
مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون گفت: با وجود همه مسائل و مشکلات موجود، با هیچ گونه چالشی در زمینه تولید، کنترل کیفیت و صیانت از محیط زیست روبه رو نیستیم.

صبح امروز اختتامیه ممیزی مراقبتی نیمه دوم سال 93 با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون علاوه بر گروه ممیزان شرکت SGS برگزار شد و گواهینامه‌های سیستم مدیریت این شرکت برای یک سال دیگر تمدید شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان این شرکت در تحقق این امر اظهار کرد: با وجود همه مسائل و مشکلات موجود، با هیچ گونه چالشی در زمینه تولید، کنترل کیفیت و صیانت از محیط زیست رو‌به‌رو نیستیم.

سید عبدالله موسوی به پایش سازمان از جنبه داخلی اشاره کرد و گفت: در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون 32 سامانه مختلف وجود دارد که برای پایش و کنترل فرآیندهای مختلف تولیدی، مدیریتی و خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و جالب اینکه هم‌راستا با پیشرفت‌های تکنولوژیک جهانی، بخش عمده‌ای از این سامانه‌ها توسط کارشناسان خود شرکت و بر اساس فناوری روزآمد توسعه داده شده‌اند.

وی نیز ثبت حوادث، کنترل کیفیت، مدیریت پساب، مکانیزاسیون و دیگر اقدامات شرکت را از نکات مثبت این ارزیابی خوانده و بر استمرار این روند در جهت کنترل بهتر کیفیت و پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه تاکید کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار