تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۸۱۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد:
برگزاری جلسات ویژه برای رفع مشکلات روستای «جرف» خرمشهر
فرماندار خرمشهر از برگزاری جلسات ویژه برای رفع مشکلات روستای «جرف» خرمشهر خبر داد.

ولی‌الله حیاتی صبح امروز در نشست چهره به چهره مسئولان با مردم روستای جرف، اظهار کرد: اینکه امروز مسئولان و مردم در این جمع حضور داشته باشند و از نزدیک مسائل و مشکلات مطرح شود، از انفاس ذکیه امام راحل است.

وی در ادامه عنوان کرد: امسال در حوزه عمران روستایی به دلیل  اهمیت خرمشهر، بیش از 25 میلیارد تومان هزینه می‌شود و کارها ابتدای سال 94 پایان خواهد یافت.

فرماندار خرمشهر به توسعه نخیلات در قالب 10 هزار هکتار تعریف شده در طرح رهبری اشاره کرد و گفت: امسال در قالب طرح رهبری 10 هزار هکتار اراضی خرمشهر، تسطیح، آماده سازی و کانال کشی شده و برای کشاورزی آماده خواهند شد.

وی از آغاز کار عملیاتی دراین حوزه خبر داد و افزود: پیمانکار مشخص شده و جهاد نصر نیز روز گذشته به فرمانداری خرمشهر مراجعه و مژده رفع مشکل کشاورزی منطقه را دادند.

حیاتی به مشکلات مطرح شده در این نشست مشترک میان مردم روستای جرف و مسئولان اشاره کرد و رفع برخی از این مشکلات از جمله مشکلات اسناد ملکی را، نیازمند بررسی تمام جوانب برای دستیابی به راهکار مناسب دانست.

فرماندار خرمشهر، از تشکیل سه جلسه برای رفع مشکلات روستای جرف خبر داد و تصریح کرد: سه جلسه ویژه را با مسئولان محلی، منطقه آزاد و نمایندگان مردم جرف در فرمانداری خواهیم داشت و بحث تخریب زمین‌ها، دعوت از شرکت امیران و بررسی مشکلات ایجاد شده به سبب وجود این شرکت و خانه بهداشت را در دستور کار قرار می‌دهیم و نتیجه را به مردم اطلاع خواهیم داد.

حیاتی در ادامه به نبود خانه بهداشت به عنوان یکی از مطالبات اهالی روستای جرف اشاره کرد و وعده رفع این مشکل را داد.

وی همچنین عنوان کرد: پیگیری برای راه اندازی فاز نخست این مرکز بهداشتی با فراهم شدن امکانات اولیه و ارائه خدمات ابتدایی و همچنین پیگیری اخذ مجوز به کارگیری چهار تشکیلاتی را در دستور قرار خواهیم داد.

فرماندار خرمشهر، رسالت مسئولان را خدمتگزاری به مردم خواند و خاطرنشان کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی موظف هستند در راستای خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی در پایان متذکر شد: تصمیم گیری برخی مسائل در فضای موجود ممکن نیست و باید توان‌ها، چالش‌ها و تمام جوانب کار در نظر گرفته شود و جلساتی را نیز با حضور نماینده مردم خرمشهر داشته باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار