تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۸۱۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار مسجدسلیمان:
بیمارستان مسجدسلیمان از فردا بیمار می پذیرد
این پروژه ها که در روز 22 بهمن با حضور وزیر بهداشت، وزیر مسکن و وزیر کار و یا معاونین آن ها افتتاح می شود، علاوه بر بیمارستان شامل مجموعه ورزشی کارگران و ساختمان کمیته امداد است
خوزنیوز: فرماندار مسجدسلیمان گفت: بیمارستان 186 تختخوابی مسجدسلیمان از فردا به طور آزمایشی آغاز به کار نموده و تا 22 بهمن افتتاح خواهدشد.

علی‌رضا گرویی در گفت و گو با خوزنیوز اظهارداشت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چند پروژه شاخص از جمله بیمارستان 186 تختخوابی مسجدسلیمان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه ها که در روز 22 بهمن با حضور وزیر بهداشت، وزیر مسکن و وزیر کار و یا معاونین آن ها افتتاح می شود، علاوه بر بیمارستان شامل مجموعه ورزشی کارگران و ساختمان کمیته امداد است.

فرماندار مسجدسلیمان با بیان این که بیمارستان 22 بهمن از مجهزترین بیمارستان های خوزستان به شمار می رود گفت: این بیمارستان هم اکنون تکمیل شده و از فردا به صورت آزمایشی پذیرای بیماران خواهدبود. تمام تجهیزات بیمارستانی، ازجمله هشت اتاق عمل در این بیمارستان وجوددارد.

گرویی ادامه داد: مجموعه ورزشی کارگران نیز شامل استخر، سالن ورزشی و زمین فوتبال است و ساختمان جدید کمیته امداد دارای 570 متر زیربناست.

وی از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در دهه فجر را مجموعه آب درمانی گلگیر دانست و افزود: تاکنون 95 درصد این مجموعه تکمیل شده و درصورتی که تا 22 بهمن تکمیل شود افتتاح خواهدشد.

گرویی عنوان کرد: در این ایام طرح های دیگری از جمله پارک و بوستان و ساختمان آتش نشانی شهرداری دردست افتتاح قراردارد.
:
:
:
آخرین اخبار