تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۸۱۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
مردم‌سالاری ویژگی بارز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است
فرماندار هندیجان گفت: ویژگی بارز مردم‌سالاری انقلاب اسلامی در هیچ یک از کشورهای جهان حتی کشورهای اسلامی وجود ندارد.

احمد جعفری‌نسب صبح امروز در دیدار با دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی شهید رجایی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز این انقلاب این است که مردم خودشان سرنوشت خودشان را انتخاب می‌کنند، چه به‌ صورت مستقیم همچون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای و چه غیرمستقیم نظیر رهبری نظام که توسط خبرگان خود مردم انتخاب می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی در همه صحنه‌ها حضوری جدی و سرنوشت‌ساز دارند و از این‌رو شما دانش‌آموزان باید با وحدت و انسجام در این مسیر همراه با ملت و نظام حرکت کنید.

فرماندار هندیجان گفت: در رژیم طاغوتی پهلوی هیچ حرکتی به دست مردم اداره نمی‌شد و به واقع شاه و اطرافیانش رای مردم را قبول نداشتند.

جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه ویژگی بارز مردم‌سالاری انقلاب اسلامی در هیچ یک از کشورهای جهان حتی کشورهای اسلامی وجود ندارد گفت: 36 سال از عمر این انقلاب می‌گذرد و مردم در تمام صحنه‌ها حضور داشته و خواهند داشت و در راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه‌تر این موضوع را اثبات می‌کنند.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات و سازمان‌ها و فرماندهان نظامی و انتظامی هندیجان برگزار شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار