تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۸۱۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضائیان:
شرکت تاسیسات دریایی به عنوان اسپانسر نفت مسجدسلیمان معرفی شد
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: شرکت تاسیسات دریایی نفت به عنوان اسپانسر این باشگاه برای ادامه رقابت های لیک برتر باشگاه های کشور معرفی شد.

مسعود رضائیان اظهار کرد: یکی از مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان، نداشتن اسپانسر مالی قابل توجه بود که ما را از درآمدزایی در این بخش محروم کرده بود ولی خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته موفق شدیم با شرکت تاسیسات دریایی نفت به عنوان اسپانسر به توافق برسیم.

وی افزود: روز گذشته جلسه ای در این خصوص با مسئولان این شرکت برگزار شد که بعد از توافق صورت گرفته، قرار شد که روی پیراهن تیم تبلیغات مربوط به شرکت تاسیسات دریایی درج شود و بر اساس این قرارداد، شرکت تاسیسات دریایی موظف به پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان به باشگاه نفت مسجدسلیمان شد.

رضائیان با اشاره به اینکه این توافق از بازی آینده نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر قابل اجرا است، عنوان کرد: برای ۱۲ بازی باقیمانده لیگ برتر تبلیغات این شرکت روی پیراهنمان نقش خواهد بست.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: شرکت تاسیسات دریایی متعهد شده که حداکثر در یک هفته آینده مبلغ کل قرارداد را به حساب باشگاه واریز کند که با این کار بخش کوچکی از مشکلات مالی ما حل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شركت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به عنوان نخستین شركت پیمانكاری عمومی ساخت و نصب سازه‌ های فراساحلی صنعت نفت و گاز ایران در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و در سال ۱۳۷۸ با تاسیس كارخانه اندود بتن لوله توسعه قابل توجهی یافت. از آن زمان تاكنون، شركت خدمات فراساحلی خود را توسعه داده و با بهره‌گیری از ناوگان مجهز دریایی به پشتیبانی پروژه های فراساحلی در عملیات لوله گذاری، نصب، پیش‌ راه‌ اندازی و راه‌ اندازی پرداخته است.

شركت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به دنبال فناوری های میدانی و عملیاتی جدید برای اجرای پروژه‌ های مهندسی، خرید،‌ ساخت و نصب (EPCI) خشكی و فراساحل و همچنین ساخت سكو های حفاری است. این شركت هم اكنون در كارگاه شماره ۳ خرمشهر خود مخازن تحت فشار تولید می‌كند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس فوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
0
درود بر مدیر توانمند وپرتلاش جناب مهندس رضائیان که به جق یکی از مدیران با تجربه وبادانش فوتبالی هستند باشگاه نفت مسجد سلیمان باید قدر این مدیرعامل خوب را بداند.
:
:
:
آخرین اخبار