تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۸۱۹۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت نام طرح «جهاد رسانه ای شهید رهبر» راهیان نور جنوب کشور آغاز شد
ستاد مرکزی راهیان نور از آغاز ثبت نام خبرنگاران و خادمان شهدا در حوزه رسانه با عنوان جهاد رسانه ای شهید رهبر برای راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ در این اطلاعیه آمده است: علاقمندان به شرکت در این طرح پس از نام نویسی، گزینش، انتخاب و اتمام دوره آموزشی کوتاه مدت در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور در شهر اهواز، در چهار بازه به صورت متمرکز به همراه دیگر خادمان شبکه مرکزی خادمین به یادمان های دفاع مقدس و مقرهای راهیان نور اعزام می شوند.

روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهمترین وظایف «جهاد رسانه ای شهید رهبر» را برگزاری دوره های آموزشی و تربیت خادمان خبرنگار، ایجاد مرکز رسانه ای در مرکز خوزستان و ارایه خدمات از جمله معرفی سوژه و ارسال اخبار برای رسانه ها، در اختیار گذاشتن امکانات، هدایت، راهنمایی و مشاوره به اصحاب رسانه و حمایت از حضور آنها در مناطق عملیاتی، تهیه و تولید گزارش، گفت وگو، عکس و فیلم، خبر و پیش خبر از مهمترین وظایف خبرنگاران جهاد رسانه ای شهید رهبر دانست.

بر اساس این اطلاعیه؛ تمام افرادی که با فنون اولیه خبرنگاری از جمله اصول خبرنویسی، مصاحبه، گزارشگری، نگارش خبر، ویراستاری، تدوین و گرافیک و تصویربرداری آشنایی دارند، می توانند در این طرح ثبت نام کنند و البته اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به نام نویسی کرده و سابقه و رزومه کاری داشته باشند.

افراد علاقمندی که به رشته های درج شده در جدول زیر آشنایی و مهارت کافی دارند، می توانند تا پایان وقت اداری روز 25 بهمن 1393 با ارسال مشخصات خود به سامانه ارتباط پیامکی ستاد به شماره 30001414 دراین طرح ثبت نام کرده و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88346661-021 (روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور) تماس بگیرند.
برچسب ها: راهیان نور
:
:
:
آخرین اخبار