تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۸۱۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديركل آموزش و پرورش خوزستان:
طرح استخدام خارج از نوبت نياز به حمايت نمایندگان دارد

مديركل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ​ طرح استخدام خارج از نوبت در اداره كل آموزش و پرورش خوزستان در حال پيگيري است و از وزارت درخواست كرده‌ايم كه این سهميه را در خوزستان داشته باشيم.

محمد تقي​زاده با اشاره به استخدام نيروي جديد در آموزش و پرورش اظهاركرد:​ استخدام نيروي جديد در اختيار وزارت آموزش و پرورش نيست بلكه در اختيار هيات دولت است و وزارت آموزش و پرورش پيگير آن است تا سهميه استخدامي جديد داشته باشد.

وي با اشاره به اين‌كه طرح استخدام خارج از نوبت نياز به حمايت و پشتيباني دارد، تصريح‌كرد: نمايندگان استان در مجلس بايد از آموزش و پرورش خوزستان حمايت و از خواسته‌هاي آن پشتيباني كنند تا بتوانيم طرح استخدام خارج از نوبت را در خوزستان اجرا كنيم.

تقی‌زاده همچنین با اشاره به تذکر نماینده آبادان درخصوص تغيير و تحول مديريت آموزش و پرورش، بیان‌کرد: این تذکر مربوط به تغییر مدیریت در اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان بود.

مديركل آموزش و پرورش خوزستان همچنین در مورد نحوه تامين شير مدارس استان از شركت​هاي توليدکننده شير عنوان‌كرد: ​ما طبق قانون عمل و تامين شير مدارس در استان را طي مناقصه به شركت​هاي توليد شير واگذار مي‌كنيم. در حال حاضر شركت پگاه 30 درصد شير مورد نياز مدارس استان را تامين می‌کند.

وي ادامه‌داد: ​با توجه به حجم بسيار بالاي شير درخواستي تامين اين حجم از يك شركت ممكن است ميسر نباشد. ما تا پايان اسفندماه حدود 51 ميليون پاكت شير بايد وارد مدارس استان كنيم و شركت پگاه به تنهايی اين ظرفيت را ندارد و ناچار هستيم بخشي از تامين شير مدارس را به شركت​هاي ديگر واگذار كنيم.

تقي ​زاده تصريح‌كرد: براساس شاخص​ها و استاندارهاي بهداشتي شير مورد نیاز مدارس استان را تامين مي‌كنيم و اين شاخص​ها در شركت متقاضي بايد موجود باشد.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جوان بی کار و بی سرپرست فوق لیسانس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
0
سلام
مسولین محترم متولی امر استخدام ما را همانند فرزندان خود حساب کرده ودر امر استخدام نهایت سعی وتلاشتان را کنید که یک عمر دعای خیر بدرقه راهتان باشد .
دختری که بی کار و بی سرپرست باشد که خود سرپرستی مادر بیمار خود را داشته باشد، چگونه زندگی خود را تامین کند؟؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار