تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۸۱۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست مجمع نمایندگان خوزستان از رئیس جمهور برای مقابله با ریزگردها

مجمع نمایندگان خوزستان طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواستند تا کمیته اضطرار برای پیگیری پدیده ریزگردها در خوزستان را تشکیل دهد.

مهرداد بذرپاش، عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان این مطلب، اظهار کرد: مجمع نمایندگان خوزستان در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار بررسی توضیح علت بی‌توجهی محیط زیست درباره ریزگردها در خوزستان شدند و درخواست کردند کمیته اضطرار برای رسیدگی به این مسأله تشکیل شود.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نادر سهرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
0
سلام اقدام نمایندگان محترم خوزستان مبنی بر تلاش دولت در خصوص ریزگردها و گردوغبار یک حرکت بسیار مفید برای سلامت جامعه و سلامت اقتصادی منطقه، جلوگیری از مهاجرت منطقه و ... میباشد و جای تشکر و قدردانی دارد. البته اگر پیگیری متعاقب صورت پذیرد. ضمناً اگر نمایندگان استان خوزستان که نماینده و وکلای قانونی مردم میباشند، شایسته است نسبت به شرکتهای تولیدی که در استان خوزستان از جمله صابون و گلیسیرین سازی و خرمنوش خرمشهر و دیگر شرکتهای تولیدی دیگر که مدتهاست تعطیل شده اند اقدامی مبنی بر راه اندازی خطوط تولید آن نمایند و توسعه تولید را در کشور با توجه به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اقتصادی مقاومتی) چرخه تولید کشور بالاخص تولید حوزه استحفاظی (خوزستان) را مرتفع نمایند. توسعه خوزستان با توجه به موقعیتی بین المللی جزابه، اروند، شلمچه و ... یعنی توسعه ایران و ایرانی. 93/11/17
:
:
:
آخرین اخبار