تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۸۲۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خبر داد:
اختصاص 100 هکتار زمین ویژه پیست‌های ورزشی در رامهرمز
فرماندار رامهرمز از اختصاص 100 هکتار زمین ویژه پیست‌های ورزشی در این شهرستان خبر داد.

مصطفی سمالی امروز اظهار کرد: مشکلات بسیار زیادی در این شهرستان وجود دارد و چرا باید در 35 سال گذشته این همه مشکلات روی همه جمع شده باشد.

وی ادامه داد: در این شهرستان 167 چالش وجود دارد که ما در سه محور کار را آغاز کردیم و گام به گام جلو می‌رویم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: با موج مهاجرت در شهرستان روبه‌رو هستیم و این روند باعث می‌شود شهرستان‌ها رشد نکرده و سقوط کند.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته موج خروجی از منطقه داشته‌ایم که با دانش و فهم اجتماعی و سرمایه از شهرستان می‌روند گفت:  لذا از آنها دعوت به بازگشت به رامهرمز و سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی، تولیدی و کشاورزی را داریم.

سمالی همچنین با تاکید بر اینکه کار غیرقابل حل وجود ندارد و ما برای این معضلات و مشکلات برنامه داریم افزود: روی تمام چالش‌ها و مشکلات کار کرده و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان آنها را رفع کنیم.

فرماندار رامهرمز عنوان کرد: حدود 100 هکتار زمین را در ابتدای جاده رامهرمز به هفتکل در نظر گرفته‌ایم و به‌ زودی به پیست موتورسواری، اسب سواری، ماشین سواری و پیست‌های ورزشی دیگر تبدیل خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: با اجرای کارخانه تولید صنایع فولاد تحولی عظیم در این منطقه و اشتغالزایی ایجاد خواهد شد و پیگیر این پروژه مهم هستیم.

سمالی در پایان ضمن تاکید بر جایگاه این شهرستان و اهمیت ژئوپولتیکی آن خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته این شهرستان مورد بی‌مهری قرار گرفته و مشکلات بسیار زیادی را متحمل شده است که با همت مسئولان و مردم بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار