تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۸۲۱۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر حل مشکلات کشاورزان را خواستار شد
امام جمعه خرمشهر از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان خواست،با برنامه ریزی مدون و کار کارشناسی، مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان را در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار حل کنند.

حجت الاسلام سیدنبی موسوی پنجشنبه همزمان با دهه فجر در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان خرمشهر با مردم، گفت: فلسفه پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی، خدمت به مردم و برنامه ریزی برای کاهش مشکلات آنان است.

وی با بیان توانمندی های استان خوزستان در بخش اقتصادی و صنعتی برای تحقق اهداف عالیه کشور، اضافه کرد: خرمشهر نیز، پیش از جنگ تحمیلی دارای سه میلیون اصله نخل خرما بود و در بین نخیلات انواع محصولات صیفی و مرکبات کاشته می شد، که این توان بالقوه با گذشته حدود 25 سال از پایان جنگ نیز بالفعل نشده است.

امام جمعه خرمشهر با بیان وضعیت کشور از نظر بودجه ای و اعتباری، افزود: با کاهش درآمدهای نفتی، تکمیل طرح های عمرانی نیز با مشکل مواجه می شود و در این وضعیت باید به سمت اقتصاد غیرنفتی حرکت کنیم.

حجت الاسلام موسوی همچنین در خصوص مشکلات کشاورزان این شهرستان به ویژه منطقه جرف علیا، افزود: بهبود شرایط کشت و زرع تنها با لایروبی انهار امکانپذیر است.

وی اضافه کرد: امسال در طرح 550 هکتاری مقام معظم رهبری 10 هزار از اراضی کشاورزی خرمشهر تسطیح، آماده سازی و کانال کشی و زهکشی می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار