تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۸۲۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب جمعه شوش:
22 بهمن از وقایع کم نظیر در تاریخ ایران است
امام جمعه موقت شوش ،22 بهمن را واقعه ای کم نظیر در تاریخ ایران اسلامی دانست و گفت: ملت انقلابی ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ، بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را مایوس می کند.

حجت الاسلام عبدالرزاق عفری در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی الهی و جلوه ای از تحقق وعده الهی در راستای مبارزه با ظلم و ستم است.

وی افزود : امروز ایران اسلامی با عزت و اقتدار در مسیر رشد و تعالی به پیش می رود چرا که عظمت کشور و نظام مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر نظام طاغوت و زیاده خواهی استکبار جهانی است.

وی بیان داشت: مردم ایران در مبارزه علیه رژیم شاه به امام خود لبیک گفتند و امروز نیز برای مقابله با استکبار جهانی با خلف صالح امام راحل، پیمان بسته و همچنان پاسدار ولایت فقیه و ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی هستند.

خطیب جمعه شوش تصریح کرد:ملت بابصیرت ایران اسلامی در طول 36 سال گذشته با برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی 22 بهمن، ضمن اعلام حمایت از انقلاب اسلامی، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته است.

وی تاکید کرد: پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم ترین وظیفه مردم و مسوولان است که لازمه این مهم نیز حفظ هوشیاری و بصیرت در برابر ترفندها و توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام است.

حجت الاسلام عفری اضافه کرد: ملت ایران وفادار به نظام ، شهدا و امام شهدا بوده و همواره پای ارزش های انقلاب ثابت قدم ایستاده و اجاره نمی دهد به این ارزش ها خدشه ای وارد شود.

امام جمعه موقت شوش در پایان از ابتکار خوب فرماندار شوش به خاطر برپایی نماز وحدت در روزهای دوشنبه هر هفته در یکی ازمساجد شهر شوش با حضور مسوولان و پیگیری مشکلات مردم تقدیر و تشکر کرد.

سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شوش ، رضا نجاتی فرماندار این شهرستان بود که به تشریح برنامه های دهه فجر پرداخت.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: امام جمعه شوش ، شوش
:
:
:
آخرین اخبار