تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۸۲۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه ایذه:
شهرداری به وضعیت نامناسب خیابان‌های ایذه رسیدگی کند
امام جمعه ایذه با اشاره به وضعیت نا‌مناسب خیابان‌های ایذه گفت: شهرداری به وضعیت نامناسب خیابان‌های این شهر رسیدگی کند.

حجت‌السلام سیدکمال موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: حرکت پرسنل نیروی هوایی در نوزدهم بهمن ماه پنجاه و هفت یک حکاسه بی‌نظیر بود.

امام جمعه ایذه این حرکت نیروی هوایی را یک ریسک بزرگ دانست و افزود: زمانی که هنوز معلوم نبود جمهوری اسلامی مستقر می‌شود یا خیر، این افراد خود را به‌خطر انداختند و با مردم همراه شدند.

وی گفت: اعلام حمایت نیروی هوایی، یک ضربه محکم بر پیکره رژیم پهلوی بود که سبب تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام موسوی به 21 بهمن و شکسته شدن حکومت نظامی در کشور اشاره و عنوان کرد: این موفقیت، نشان از ایستادگی مردم کشور در مقابل تهدید بود و مردم نشان داده‌اند در مقابل هیچ تهدیدی نمی‌ترسند و همیشه در مقابل دشمنن ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه دشمن با مشاهده ایستادگی مردم در برابر استکبار از حمله نظامی به کشور هراس دارد، اظهار داشت: طبل‌های توخالی دشمن با مقاومت مردم مشخص شده و به همین دلیل هیچ کس جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد.

امام جمعه ایذه با بیان اینکه مردم از نظام و انقلاب خسته نشدند، گفت: حضور برخی افراد در قالب مسئول و مدیر در ادارات که با ظلم خود با اندیشه‌های امام خمینی (ره) و ارزش‌های نظام مقابله می‌کنند روح مردم را آزار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم با دیدن بی‌عدالتی در برخی از ادارات رنجیده می‌شوند، بیان کرد: این ناراحتی از مدیران به‌معنی ناراحتی از اسلام و نظام نیست.

موسوی عنوان کرد: عید نوروز نزدیک است و میهمانان نوروزی زیادی به شهر می‌آیند، شورای شهر و شهرداری ایذه باید بیشتر به‌فکر شهر باشند و وضعیت خیابان‌ها و جداول در سطح شهر مناسب نیست و باید بیشتر به آن رسیدگی شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار