تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۸۲۲۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در خوزستان؛
11 نمایشگاه کتاب در خوزستان افتتاح شد
خوزنیوز: مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان از بر پایی 11 نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز سید لطف الله سپهر گفت: همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر در کتابخانه های استان 11 نمایشگاه ویژه کتاب و محصولات فرهنگی مرتبط با حوزه کتاب و با موضوعات مختلف در محل کتابخانه های عمومی و با مشارکت ناشران  استانی برپا شده است.

سپهر افزود: این نمایشگاه ها با هدف دسترسی آسان و با هزینه کم از انتشارات های معتبر کشور برای عموم برگزار گردیده است  تا جوانان ، دانش آموزان و دانشجویان بتوانند کتابهای مورد نیاز خود را به راحتی از این نمایشگاهها با تخفیف ویژه خریداری کنند.

وی افزود: یکی از راههای توسعه فرهنگی استان اهمیت دادن به مسأله کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، خصوصاً در میان جوانان و نوجوانان است. در واقع یکی از شاخص های مهم توسعه هر جامعه، افزایش سرانه مطالعه است.

وی در ادامه گفت: در این نمایشگاه ها، کتابهای  مختلف و متنوع و انواع اقلام فرهنگی با تخفبف 30 درصد از تاریخ 11 بهمن ماه لغایت 24 بهمن ماه  در شهرستان های اهواز (کتابخانه باهنر ) ماهشهر ،ایذه ، سربندر، هندیجان، آغاجاری، مسجدسلیمان رامشیر، هویزه، باوی، خرمشهر و اندیکا در حال برگزاری است و بازدید از این نمایشگاه برای عمومی مردم استان آزاد می باشد.

سپهر در پایان ضمن تاکید بر اهداف برگزاری این نمایشگاه ها عنوان کرد وضعیت کتاب و کتابخوانی در ایران همواره یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده است، دغدغه هایی که ناشی از علاقه ایشان به کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه است و لذا در همه مناسبت های سال به ویژه مناسب های ملی همچون ایام الله بهمن  سعی شد که به طرق مختلفی دسترسی عموم مردم را به کتاب تسهیل ببخشیم.
:
:
:
آخرین اخبار