تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۸۲۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت گرفت:
عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی خوزستان
خوزنیوز: مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان از عضویت رایگان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

سید لطف الله سپهر با اشاره به ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفنه این اداره کل و پذیرش نهاد کتابخانه های عمومی کشور این هفته عضویت در کتابخانه های عمومی خوزستان به صورت رایگان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف این اداره کل در دهه مبارک فجر ، افزود: پذیرش و عضویت رایگان علاقه‌مندان به حوزه فرهنگ مکتوب یکی از برنامه‌های این اداره کل در دهه پیروزی انقلاب است.

سپهر افزود : همه ساله در هفته کتاب در استان خوزستان عضویت به صورت رایگان  اعلام می گردیده است ، اما امسال با پیگیری این اداره کل جهت استفاده عموم مردم استان از کتابخانه ها، در ایام الله دهه فجر نیز عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان را شاهد هستیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی این اداره کل برای ثبت نام رایگان از عموم علاقه‌مندان بیان کرد: دوستداران کتاب می‌توانند از تاریخ 18 بهمن ماه  تا 21 بهمن ماه سال جاری با در دست داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس به کتابخانه‌های عمومی خوزستان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام رایگان اقدام کنند.

وی ادامه داد: مراجعه کنندگان فقط باید هزینه کارت کتابخانه به مبلغ 500 تومان را پرداخت کنند و دیگر نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالرضا شکریپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
0
0
میخوام عضو بشم
:
:
:
آخرین اخبار