تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۸۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصرف آب در خوزستان 11درصد کاهش یافت
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها مصرف آب آشامیدنی شهرهای استان به جز کلانشهر اهواز 11درصد کاهش یافت.

به گزارش مهر، محسن پویا اظهار داشت: کاهش مصرف آب در شهرهای استان که از اهداف اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بوده محقق شده ولی هنوز می توان با اطلاع رسانی و تبیین شیوه های نوین کاهش مصرف از جمله استفاده از شیرهای کاهنده، جایگزینی آب خام به جای آشامیدنی در فضای سبز و جداسازی کنتور مشترکان آّب در مجتمع های مسکونی می توان مصرف آب را باز هم کاهش داد.
وی افزود: میزان کاهش مصرف آب در شهرهای استان خوزستان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در مقایسه با سایر نقاط کشور از وضعیت مناسبی برخوردار است.

پویا در همین ارتباط، آمادگی این شرکت را برای تفکیک سازی کنتور آب مجتمع های مسکونی با هدف مدیریت مصرف توسط خانوارها اعلام کرد و اظهار داشت: این شرکت پس از دریافت تقاضای کتبی مشترکان، برای جداسازی کنتور آب مبادرت به تفکیک سازی و نصب کنتورهای جداگانه در مجتمع های مسکونی خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان در ادامه گفت: در راستای برآورد دقیق مصارف آب مشترکان، سال گذشته 61 هزار و 244 کنتور خراب را تعویض کردیم و در چهار ماه سال جاری نیز 15هزار دستگاه کنتور آب تعویض شده و پیش بینی ما این است که هنوز حدود هشت هزار کنتور خراب و معیوب در سطح شهرهای استان به جز کلانشهر اهواز وجود دارد که باید تا پایان امسال تعویض شود.

برچسب ها: مصرف آب ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار