تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۸۲۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خواستار شد:
استفاده از تمام ظرفیت شهرهای خوزستان برای برپایی راهپیمایی 22 بهمن
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، گفت: باید از تمام ظرفیت شهرهای خوزستان برای برپایی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در استان استفاده کرد.

مسلم رحیمی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: برای راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌های ویژه‌ای برای پخش از شبکه استانی تدارک دیده شده است.

وی افزود: در نظر داریم دوربین‌های صدا و سیما جنب و جوش اقشار گوناگون شهروندان خوزستانی از جمله بسیجیان و اصناف را قبل از حضور در راهپیمایی را به نمایش بگذارند.

رحیمی با بیان گوشه‌هایی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شرایط کشور در دوران طاغوت، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان، اظهار کرد: ملتی که پیروی از ولایت و مکتب ایثار و شهادت را برگزیدند، توانستند با انقلاب خود معادلات جهانی را دگرگون کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان راه امام راحل (ره) را راه استقامت و ایستادگی نامید و افزود: امروز معیار انقلاب اسلامی و دوستی با رهبر کبیر آن داشتن سابقه همراهی امام خمینی (ره) بلکه پایبندی به سیره وظیفه مداری ایشان در عمل به فرامین الهی و پیروی و حمایت از ولایت فقیه است

وی تصریح کرد: در شرایط پیچیده فعلی که دشمن، عناد و عداوت خود با اسلام و ملت ما را به اوج خود رسانده و علاوه بر انواع فشارها برای تحقیر و توهین به مسلمانان دست به جنایاتی همچون هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌زند، این راهپیمایی فرصتی کم‌نظیر برای دادن پاسخی کوبنده به آنان است.

رحیمی با تأکید بر اهتمام ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج برای حرکت گروهی از مساجد برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: در راهپیمایی امسال تلاش‌ها و زحمات ارگان‌های گوناگون همچون سازمان حمل و نقل عمومی، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی به صورت ویژه منعکس داده می شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار