تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۸۲۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جهاد کشاورزی شوشتر :
6 طرح کشاورزی و زیربنایی در شوشتر به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس اداره جهاد و کشاورزی شوشتر گفت: بیش از ۶ طرح جهاد کشاورزی و دامی و زیربنایی و صنایع در شهرستان شوشتر افتتاح می‌شود.

منوچهر رحیمی اظهار داشت : به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 6 طرح کشاورزی و دامی و زیر بنایی و صنایع در شهرستان شوشتر افتتاح می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها در تولیدات دامی و گیاهی، منابع طبیعی، صنایع کشاورزی، زیربنایی و آب و خاک به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره جهاد و کشاورزی شوشتر بیان کرد: تعداد 5 گلخانه سبزی و صیفی هرکدام به مساحت 10هزار متر مربع و ظرفیت هر واحد 150 تن در هر دوره بوده است.

رحیمی عنوان کرد: کارفرمای این طرح جهاد و کشاورزی شهرستان شوشتر بوده و سهم آورده هر متقاضی 100 میلیون تومان  و بیش از 4 نفر اشتغال زایی داشته است.

وی  به طرح لایه روبا اشاره کرد و گفت:  طرح لایروبی انهار چهار روستا با اعتبار 550 میلیون ریال از محل اعتبارات دارایهای استان خوزستان با ظرفیت اشتغال زایی 12 نفر بوده است.

رحیمی با اشاره به بهبود تولیدات دامی، تصریح کرد: طرح پروار بندی گوساله با مبلغ تسهیلات 210 میلیون تومان و سهم آوری هر متقاضی 240 میلیون تومان با همکاری بانک کشاورزی و اشتغال زایی 6 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره جهاد و کشاورزی شوشتر خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی در راستای ارائه خدمات به کشاورزان و سرمایه گذاران  تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد و در دهه فجر طرح های دیگری هم هست که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی  به بهره برداری خواهند رسید.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار