تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۸۲۲۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهدی یراحی برای نخستین ‌بار در زادگاه‌اش کنسرت می‌گذارد

مهدی یراحی (خواننده عرب پاپ اهوازی) برای اولین بار روز 25 بهمن 93 در سالن سینما هلال اهواز به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه به مراکز معتبر فرهنگی و هنری شهر از طریق سایت www.belitconcert.ir اقدام کنند.

نیما رمضان وظیفه رهبری ارکستر مهدی یراحی در این کنسرت را بر عهده دارد. مهدی کرد و علی رضوی هم مدیر گروه و مدیر هماهنگی برنامه هستند.

به نوشته «موسیقی ما»: مهدی یراحی طی سال‌های اخیر و به خصوص از فروردین 90 که اولین آلبومش به نام «منو رها کن» منتشر شد برای برگزاری کنسرت در اهواز اقدامات زیادی انجام داد اما هر بار به دلایل گوناگون موفق به این کار نمی‌شد. البته او در طول این سال‌ها موفق به برگزاری برنامه در خارج از تهران هم نشده بود تا این که اولین اجرای شهرستان او در بندرعباس روی صحنه رفت. سپس کنسرت‌های او در رشت و محمودآباد مازندران هم با استقبال خوبی روبه‌رو شد. یراحی همیشه در صحبت‌های خود نسبت به برگزاری کنسرت در اهواز ابراز تمایل می‌کرد و انتقاداتی را هم پیرامون عدم تحقق این موضوع از زبان او شنیده می‌شد.

همچنین برنده تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی پاپ از دومین جشن سالانه «موسیقی ما» در حال سپری کردن روزهای پایانی تولید جدیدترین اثرش است؛ آلبومی که با حضور چهره‌های مطرح پاپ تولید شده است و احتمال انتشار آن تا پایان سال جاری وجود دارد.

مهدی یراحی (متولد ۲۳ آبان ۱۳۶۰ در اهواز) خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو، کیبورد و گیتار است. علاقه مهدی یراحی زمانی شکل گرفت که در مسابقات تلاوت قرآن بین سنین ۱۰ تا ۱۳ سال ناخودآگاه مجذوب نظم و چینش آیات قرآن کریم شد. در دوران راهنمایی نیز تلاش‌های جست و پا گریخته‌ای در زمینه موسیقی انجام داد. یراحی نواختن گیتار و پیانو را به صورت عملی فراگرفته و به طور کامل به این دو ساز مسلط است.

این خواننده در زمینه پاپ عربی هم تبحر دارد. او در حال حاضر سه تک آهنگ عربی منتشر کرده که قابل توجه قرار گرفته است. مهدی یراحی اولین تک آهنگ عربی خود را با نام «علی مودک» عرضه کرد که زبان این موسیقی کاملاً عربی نبود و در آن کمی از اشعار فارسی بهره برده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار