تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۸۲۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارشاد رامهرمز خواستار شد
ضرورت ایجاد فرهنگسرا در رامهرمز
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز خواستار ایجاد فرهنگسرا در این شهرستان شد.

سید عبدالمحمد طباطبایی امروز اظهار کرد: توسعه مکان‌های فرهنگی و هنری در شهرستان می‌تواند علاوه بر افزایش حجم فعالیت‌های فرهنگی و هنری در توسعه فکر، اندیشه و جذب علاقمندان به ویژه جوانان بسیار موثر واقع شود.

وی ادامه داد: متاسفانه شهرستان رامهرمز آنگونه که باید از لحاظ توسعه فضاهای فرهنگی و هنری طی سال‌های گذشته رشد قابل توجهی نداشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز تصریح کرد: طرح احداث یک هزار سرای هنر در سطح کشور در حال اجراست و هر شهری که بتواند زمین مناسب را آماده کند می‌تواند از این طرح که احداث فرهنگسرا است برخوردار شود.

وی افزود: این شهر نیاز شدید به ایجاد یک فرهنگسرا و خوابگاه ویژه مهمانان فرهنگی و هنری را دارد که می‌توان با استفاده از این طرح بهترین بهره را ببرد.

طباطبایی گفت: هم اکنون زمینی به مساحت 4 هزار هکتار برای احداث فرهنگسرا در مکانی مناسب از رامهرمز وجود دارد که نیازمند مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی است.

وی ضمن تاکید بر نیاز شهرستان برای ایجاد فرهنگسرا گفت: از اداره راه و شهرسازی جهت واگذاری این قطعه زمین به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار یاری و مساعدت فوری را داریم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر از مزایای طرح یک هزار سرا برخوردار شویم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار