تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۸۲۳۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار ویس:
بخش عمده‌ای از مشکلات آبفای ویس بر دوش شهرداری است
شهردار ویس گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات آبفای این شهر بر دوش شهرداری است.

مازیار آصف امروز با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری ویس در یک سال اخیر اظهار کرد: 70 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ بر اساس شاخص‌های منطقه‌ای توسط شهرداری این شهر انجام شده که آسفالت خیابان‌های کوی اهل بیت، کوی فاطمیه، کوی محمدیه و... بازسازی و بهسازی پارک‌ها و میادین سطح شهر، احداث آیلند اتوبان به طول شش کیلومتر و روشنایی اتوبان، پروژه عملیات لوله گذاری و دفع آب‌های سطحی و... از جمله آنهاست.

وی با بیان اینکه آسفالت به عنوان نخستین شاخصه شهری برای هر شهر محسوب می‌شود افزود: با گذشت بیش از 10 سال از مصوبه شهر ویس بسیاری از معابر و خیابان‌های شهر آسفالت نشده بودند و شهر چهره نازیبایی بر خود گرفت که تلاش شد شهر از وضعیت بحرانی خارج و شرایط برای تردد مردم بهتر شود.

شهردار ویس در ادامه با بیان اینکه دستگاه‌ها باید به وظایف قانونی خود عمل کنند تا شهر رونق گیرد گفت: در روند بازسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط هستیم اداراتی همچون مخابرات، سازمان‌های آب، برق و... باید عملیات زیرساخت‌ها را انجام دهند و پس از آن شهرداری اقدام به جدول گذاری و آسفالت خیابان‌ها کند.

آصف ادامه داد: تا زمانی که دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود عمل نکنند و زیرساخت‌ها توسط دستگاه‌های مسئول اجرا نشود دوباره‌کاری خواهد شد و بسیاری از هزینه‌های شهرداری هدر خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه مشکل مملکتی ما مشکل پول نیست خاطرنشان کرد: مشکل ما در کشور کمبود بودجه یا سرمایه نیست بلکه عدم انجام وظیفه برخی افراد و کوتاهی در انجام وظایف خود سبب شده تا کارها دشوارتر و با سرعت کمتری پیش روند.

آصف تصریح کرد: طرح جامع تفصیلی منطقه شرق ویس آماده و به‌زودی به شهرداری ابلاغ می‌شود اما متاسفانه زیرساخت‌ها توسط دستگاه‌های مسئول اجرا نمی‌شود و بهانه‌های مختلفی را از قبیل نبودن اعتبار بهانه می‌کنند.

شهردار ویس خاطرنشان کرد: شهرداری نیز اعتبار ندارد و با وجود همه مسائل، این مشکلات را به عهده شهرداری گذاشته‌اند.

وی همچنین به مشکل فاضلاب شهر ویس اشاره کرد و افزود: مشکل فاضلاب شهر ویس به یک مشکل جدی و اساسی برای مردم و شهرداری تبدیل شده و بار عمده‌ای از مشکلات آبفا با وجود مشکلاتی که بر دوش ماست و با وجود عدم تخصیص اعتبارات به عهده شهرداری است که این امر نیاز به یک عزم جدی و همگانی برای حل این مشکل دارد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهردار ویس ، ویس
:
:
:
آخرین اخبار