تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۸۲۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اندیمشک در مجلس:
معضل گرد و خاک سبب مهاجرت مردم خوزستان شده است
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این گرد و خاک سبب بسیاری از بیماری‌ها در خوزستان شده است، گفت: این گرد و خاک از نظر اقتصادی، مهاجرت و بهداشتی به مردم خوزستان آسیب‌های زیادی وارد کرده است.

صیدعیسی دارایی اظهار داشت: برای رفع معضل ریزگرد‌ها در خوزستان باید شخص رئیس جمهور ورود کند.

وی افزود: عزم ملی برای رفع معضل گرد و خاک صرفا با حضور مردم میسر نمی‌شود بلکه رئیس جمهور باید به صورت ویژه این موضوع را بررسی کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به نظر بنده منشاء این گرد و خاک‌ها داخلی است و از شن و ماسه‌های اطراف «فکه» و «چذابه» به هورالعظیم می‌رسد و خشک بودن هورالعظیم سبب ایجاد این گرد و خاک‌ها می‌شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه به استان خوزستان بی‌توجهی می‌شود و برای رفع این معضل باید همانطور که در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله هم دست به کار می‌شوند، ورود کنند تا مردم خوزستان بتوانند به راحتی نفس بکشند.

دارایی با بیان اینکه این گرد و خاک سبب بسیاری از بیماری‌ها در خوزستان شده است، گفت: این گرد و خاک از نظر اقتصادی، مهاجرت و بهداشتی به مردم خوزستان آسیب‌های زیادی وارد کرده است.

وی تأکید کرد: اگر برای رفع این موضوع فقط سازمان محیط زیست ورود پیدا کند عزم جدی به وجود نمی‌آید و مردم خوزستان باید انتظار بروز مجدد این گرد و خاک‌ها را داشته باشند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار