تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۸۲۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
۸۰ درصد بودجه اندیمشک محقق شد
فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه اعتبارات پیش بینی شده برای اندیمشک ۴۴۰ میلیارد ریال است، گفت: ۸۰ درصد از اعتبارات پیش‌بینی شده شهرستان محقق شده است.

حمیدرضا گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتبارات پیش بینی شده برای اندیمشک 440 میلیارد ریال است، اظهار داشت: 80 درصد از اعتبارات پیش بینی شده شهرستان محقق شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که با این میزان اعتبار چه تعداد پروژه را می‌توان به پایان رساند، گفت: پیش بینی ما تکمیل 156 پروژه در حوزه‌های مختلف است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: فاز نخست تقاطع غیر هم سطح بسیج اندیمشک شامل پل زیر گذر به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: به زودی عملیات ساخت پل 4 آذر اندیمشک باهزینه 100 میلیارد ریالی و مشارکت شهرداری و راه آهن زاگرس اجرایی می‌شود.

گودرزی افزود: شهرداری اندیمشک با مشکلات متعددی مواجه است و رفع این مشکلات می‌تواند توسعه شهری را به نحوی مطلوب افزایش دهد.

وی با بیان اینکه نزدیک به 45 میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: نزدیک بر 30 میلیارد ریال اعتبار شهرداری محقق شده و شاهد اجرای پروژه‌های شهری در این مسیر خواهیم بود.

گودرزی به بیان نیازهای حوزه شهری و رفاهی اندیمشک پرداخت و گفت: اندیمشک شهری با ظرفیت و استعداد بالا است و توجه به ویژگی‌های خدادادی شهرستان می‌تواند رونق و توسعه شهری اندیمشک را به دنبال داشته باشد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار