تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۸۲۴۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد:
افتتاح سالن چندمنظوره زنده‌یاد غلامحسین مظلومی آبادان
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: سالن چند منظوره زنده یاد غلامحسین مظلومی پس از توقفی که در امر آماده سازی آن ایجاد شده بود به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

پیمان ادیبی امروز اظهار کرد: سالن زنده یاد غلامحسین مظلومی در حضور مسئولان استان و شهرستان و همچنین در حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و جمع کثیری از پیشکسوتان و ورزشکاران آبادانی افتتاح شد.

وی ادامه داد: این سالن در کوی فرهنگیان آبادان و در منطقه‌ای کم برخوردار واقع شده و با احداث آن، سرانه ورزش شهر آبادان افزایش یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: این سالن چندمنظوره پس از توقفی که در ساخت و آماده سازی آن که دو سال به طول انجامیده بود، در ابتدای امسال مجددا عملیاتی و تکمیل آن آغاز شد تا اینکه در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری رسید.

ادیبی عنوان کرد: این سالن با هزینه‌ای بالغ بر 14 میلیارد ریال تکمیل و هزینه محوطه سازی این مکان نیز از سوی سازمان منطقه آزاد اروند تامین شده است.

وی یادآور شد: مشکل فاضلاب و زیر سازی این سالن نیز که پیش از این دچار مشکل شده بود به کلی رفع شد و این سالن کاملا آماده استفاده ورزشکاران است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در پایان خاطرنشان کرد: با احداث این سالن، مقداری از مشکل کمبود مکان ورزشی در آبادان برطرف شده و سرانه ورزشی این شهر افزایش می‌یابد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار