تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۸۲۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز بهداشت رامهرمز خواستار شد:
ضرورت تعمیر فوری شکستگی‌ لوله‌های آب شرب رامهرمز
رئیس مرکز بهداشت رامهرمز، تعمیر فوری شکستگی لوله‌های آب شرب شهری و روستایی این شهرستان را خواستار شد.

عطااله شیرالی امروز اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و سالم‌سازی محیط، جلسه ستاد التور این شهرستان تشکیل و تصمیماتی را اتخاذ کرد که تاثیر مثبتی در پیشگیری از بیماری‌ها در سطح شهرستان خواهد داشت.

وی ادامه داد: تامین گاز کلر شهرک شهید رجایی و آبرسانی 24 ساعته به این شهرک توسط آبفای روستایی از مصوبات این جلسه بود.

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز تصریح کرد: تعمیر اساسی شکستگی‌های خطوط آبرسانی در شهر و روستا و تعمیر بالازدگی فاضلاب در سطح معابر شهری و پیگیری موارد کلرسنجی نامطلوب آب دهستان مربچه از دیگر مصوبات جلسه ستاد التور شهرستان می‌باشد.

وی افزود: این مرکز استمرار بازدیدهای بهداشتی از بوفه‌ها، سرویس‌های بهداشتی مدارس شهرستان و برگزاری کلاس آموزشی کارگران شهرداری در خصوص بیماری‌های روده‌ای و منتقله از طریق آب و غذا و بیماری‌های شغلی را در دستور کار خود داشته است.

شیرالی عنوان کرد: آموزش رابطین بهداشتی در خصوص بیماری التور و طغیان‌های منتقله از آب و غذا و تهیه نمونه اسهالی از همه بیماران مراجعه‌کننده به مراکز بهداشتی و درمانی بیمارستان امام و مادر و ارسال سریع نمونه‌ها به آزمایشگاه مرکزی از دیگر اقدامات این مرکز بوده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم که شهروندان ضمن رعایت موارد بهداشتی، همکاری لازم را با ماموران بهداشتی ما داشته باشند تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و عاری از هر گونه بیماری ایجاد کنیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار